Hegg
Livsnjutare
-Rosen- skrev:2220079men vi som inte har råd ed två hojar då?
dem får bestämma sig va man vill göra
-Rosen- skrev:2220079men vi som inte har råd ed två hojar då?
du som har 4-t klagar men jag som kör 2-t bryr mig inte, det är något som inte stämmer härRyder_ skrev:2220082dem får bestämma sig va man vill göramen inte så skönt å ligga å köra lång rund på en sm , med tanke på vinden å vibrationerna..
Vi kör supermotard istället! den bästa kompromissen!-Rosen- skrev:2220079men vi som inte har råd ed två hojar då?
FanCyren skrev:2220085Vi kör supermotard, allt annat är blahablaha![]()
(INGA 4-TAKTS ATTACKER NU VA!!)
-Rosen- skrev:2220088du som har 4-t klagar men jag som kör 2-t bryr mig inte, det är något som inte stämmer här![]()
Visste att det skulle kommaLundgren skrev:2220091Fan
![]()
En rs och en gasgas vibrerar nog lika mycket, båda är högeffekts 2-taktare med 1 cylinder = vibationerRyder_ skrev:2220093haha jag klagar intesäger bara som det ääääär serru , min vibrerar nada
![]()
Cyren skrev:2220096Visste att det skulle kommasäkrast att gardera sig
En rs och en gasgas vibrerar nog lika mycket, båda är högeffekts 2-taktare med 1 cylinder = vibationer
Men vinden skiljer ju som du säger
stoooffe skrev:2220114Min vibrerar inte.
Det är helt omöjligt att era hojar inte vibrerar det minsta. Då är det snarare något fel på eraDilidog skrev:2220138om era hojar vibrerar får ni nog se efter dom pojkarhehe min vibrerar inte
![]()
![]()
alltså inte cp mycket, men den vibrerar.stoooffe skrev:2220114Min vibrerar inte.
min oxåExXe skrev:2220220Kan bara tilläga att i boken så står det inte dirket vettiga saker då det står vad som skall bytas efter varje race.
Den hojen är gjord för bana.
Vad ska den köras i för något då??? Finns väll inga tävlingar för 125 smExXe skrev:2220220Kan bara tilläga att i boken så står det inte dirket vettiga saker då det står vad som skall bytas efter varje race.
Den hojen är gjord för bana.
jupp, finns även en nice liten timmräknare att köpaDilidog skrev:2220278men alltså man kan väl kolla lite om d står timmtal så kan man väl hålla koll på allt ändå borde man väl???och sen lite sunt förnuft bah
Cyren skrev:2220151alltså inte cp mycket, men den vibrerar.
Står man still och varvar så viberar väll den endå?gjorde iaf min kompis rs125.
Men min 4-takt vibrerar nog ungefär lika mycket. Har aldrig upplevt att vibrationer är ett problem
Ok, va lite otydlig i mitt påståendestoooffe skrev:2220339Klart att den vibrerar men inte så det stör. Det var så jag menade.
När man står still på tomgång så vibrerar den hyffsat ja.
Cyren skrev:2220390Ok, va lite otydlig i mitt påståendelät lite extremt när jag läste det en gång till
![]()
stoooffe skrev:2220488Hahaha, har någon en motor som inte viberar ett skit så vill jag se den.![]()
Jag menade jämfört med GasGasen.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand