Gastuta?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Idag försökte återigen en bil klippa mig i en rondell,
låg i innerfil när han bestämde sig att köra rakt in i rondellen och ta min fil. :mad:

Tröck på tutan vilket gjorde att jag skämdes av moppeljudet som uppstod. :näsblod

Vet att det funnits massa tramstrådar om gastutor, men är det någon som har byggt en?

Gärna med elektronisk avtryckare så den kan placeras smutt.

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Jisses! Jag som fumlar med tutan av misstag då och då, speciellt med de varmare handskarna... Skulle nog tuta mig själv av hojen! :skrämd

Stuntman

Stunt Edition
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
SECRET STUNT EDITION(S)
Min motor överröstar min tuta så jag brukar alltid varva med moppen *host* motarden för att få uppmärksamhet, och det öppna systemet skrämmer de flesta inkl mig :rodnar :D

Har nu mera fått tag på fyra kompressormatade horn som matas med två stora kompressorer, som oftast sitter på de lite STÖRRE tågen.
Enda problemet är att jag inte vet vart jag ska sätta de då de är lite för stora :huvet

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Min motor överröstar min tuta så jag brukar alltid varva med moppen *host* motarden för att få uppmärksamhet, och det öppna systemet skrämmer de flesta inkl mig :rodnar :D

Har nu mera fått tag på fyra kompressormatade horn som matas med två stora kompressorer, som oftast sitter på de lite STÖRRE tågen.
Enda problemet är att jag inte vet vart jag ska sätta de då de är lite för stora :huvet

Montera de på hjälmen :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...