Gatåkning Linköping 28/5 inställd

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jepp, så illa är det! Kansliet hade missat att det är en stor endurotävling på Torsdagen som kräver full tillgång till anläggningen för förberedelser dagen innan.
 

Marre

Framhjulet i vädret
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
GSX-R750 -00 Fixad som jag vill ha den
Jag blir helt matt!!! Så djä.... dåligt skött. Först flyttas körning från tisdag till onsdag, sedan blir det inställt. Har fruktansvärd abstinens just nu.


//Martin
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Marre skrev:
Jag blir helt matt!!! Så djä.... dåligt skött. Först flyttas körning från tisdag till onsdag, sedan blir det inställt. Har fruktansvärd abstinens just nu.
//Martin

Hoppas du menar att det är dåligt skött av kansliet när informationen kommer så sent för det kan jag hålla med om. Sen att vi flyttade från tisdag till onsdag var för att de stackars supermotardförarna skulle få en träningsdag, inget de är bortskämda med. LMS är i grund och botten en idrottsförening och inte en arrangör av allmänna gatåkningar. Vi kommer garanterat alltid att ha fokus på den rent sportsliga verksamheten även om trafikövningarna helt klart är bra för rekryteringen.
Vill du köra ofta och mycket så vet du vad som gäller, gå licenskurs och kör på RR-träningarna.
 

Marre

Framhjulet i vädret
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
GSX-R750 -00 Fixad som jag vill ha den
Torkel skrev:
Hoppas du menar att det är dåligt skött av kansliet när informationen kommer så sent för det kan jag hålla med om. Sen att vi flyttade från tisdag till onsdag var för att de stackars supermotardförarna skulle få en träningsdag, inget de är bortskämda med. LMS är i grund och botten en idrottsförening och inte en arrangör av allmänna gatåkningar. Vi kommer garanterat alltid att ha fokus på den rent sportsliga verksamheten även om trafikövningarna helt klart är bra för rekryteringen.
Vill du köra ofta och mycket så vet du vad som gäller, gå licenskurs och kör på RR-träningarna.

Naturligtvis menar jag enbart att det hela är mindre bra skött av kansliet, inget ont om LMS.

Japp, trafikövningarna är troligtvis det enskilt bästa sättet att rekrytera nya RR-förare på. Personligen går jag i valet och kvalet huruvida jag ska gå en licenskurs eller inte. Finns ju inget roligare än att smiska bana.

//Martin
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top