Gatorna i Malta - underbart åk

frankjoelsson

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2016
Hoj
1977 Harley Davidson Low Rider S
Hej,

Detta är lite udda och vet inte om det hör till i detta forumet. Men jag ville bara påpeka om min resa till Malta för 3 veckor sedan, jag var där i två veckor sen och det var den mest fantastiska MC-upplevelse jag haft någonsin. Önskar verkligen alla skulle kunna vara med om det. Gatorna var oerhört välgjorda, de har konstant reparation av vägarna tack vare det lilla landet det är, så gatorna ser alla ut som formel 1 gator, verkligen underbart glid, och sen landskapen, alla småberg överallt som man kör runt, och sen kollar ut över haven när man kör där. Oerhört vackert, känns som man drömmer. Jag kan verkligen dö lyckligt nu i varje fall :D Så jag rekommenderar verkligen Malta som nästa destinationen för er att åka till och köra lite.

Lite information finns på denna sida om någon är intresserad. Jag använde den under hela min resa för att ta reda på allt som behövdes. www.malta24.net

Nu undrar jag om andra också varit i Malta, och hur ni tyckte det var! :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hej,

Detta är lite udda och vet inte om det hör till i detta forumet. Men jag ville bara påpeka om min resa till Malta för 3 veckor sedan, jag var där i två veckor sen och det var den mest fantastiska MC-upplevelse jag haft någonsin. Önskar verkligen alla skulle kunna vara med om det. Gatorna var oerhört välgjorda, de har konstant reparation av vägarna tack vare det lilla landet det är, så gatorna ser alla ut som formel 1 gator, verkligen underbart glid, och sen landskapen, alla småberg överallt som man kör runt, och sen kollar ut över haven när man kör där. Oerhört vackert, känns som man drömmer. Jag kan verkligen dö lyckligt nu i varje fall :D Så jag rekommenderar verkligen Malta som nästa destinationen för er att åka till och köra lite.

Lite information finns på denna sida om någon är intresserad. Jag använde den under hela min resa för att ta reda på allt som behövdes. www.malta24.net

Nu undrar jag om andra också varit i Malta, och hur ni tyckte det var! :)

Jag har varit på Malta och kan bara hålla med.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Var på Malta var du?
Bodde i San Giljan förra året och har en bror som bor där fortfarande, och vägarna i och runtom städerna var väl ok, men trafiken där är ju ett rent helvete.
Malteserna kan inte köra för fem öre.
Gillade särskilt hur det är helt okej att köra packad sålänge man inte orsakar nån olycka.
Betvivlar inte att det finns grym körning utanför städerna, men skulle aldrig sätta mig bakom ratten eller styret där om jag inte var självmordsbenägen :rofl

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!