Gatreggad racer

Chris Ash skrev:
Har du skickat PM? Jag har ett filter som filtrerar bort dieseldoftande PM automatiskt.
Jag är med på din ignore-lista enligt ett PM från dig till en annan.
Men nu skiter vi i det och har kul istället! :tummenupp

Har bestämt för mig att jag sett en TZR250 med XT600-motor reggad och besiktigad till salu på en mc-firma för några år sedan.

Är det samma sorts cykel (förutom motorn då)?

sandstream skrev:
Jag är med på din ignore-lista enligt ett PM från dig till en annan.
Men nu skiter vi i det och har kul istället! :tummenupp

Jaså Nyteknik sitter och skickar ojande "hålla med-PM" till folk som bråkar för att sedan visa upp dem för respektive part? Riktigt så lågt trodde jag inte han befann sig.

Du var på ignorelistan, men bara en vecka eller så, jag är inte långsint! :tummenupp

Chris Ash skrev:
Jaså Nyteknik sitter och skickar ojande "hålla med-PM" till folk som bråkar för att sedan visa upp dem för respektive part? Riktigt så lågt trodde jag inte han befann sig.
Nej, så var det inte! Jag hade en diskussion med NyTeknik via PM på uppmaning av Goodstuff och han försvarade faktiskt dig så ingen skugga ska falla på honom! Minns inte varför jag fick se en del av ditt PM :va

Nåja, det är ett passerat kapitel! Nu kör vi igen :D

sandstream skrev:
Nej, så var det inte! Jag hade en diskussion med NyTeknik via PM på uppmaning av Goodstuff och han försvarade faktiskt dig så ingen skugga ska falla på honom! Minns inte varför jag fick se en del av ditt PM :va

Nåja, det är ett passerat kapitel! Nu kör vi igen :D
Blev du beordrad straff-PM:ning. :hihi

Ninjaboy skrev:
Blev du beordrad straff-PM:ning. :hihi
Japp! Goodstuff fick nog av NyTeknik och Chris Ash rabbiata 2-takts-mässande och bad dem att omvända mig via PM istället ;)

Pebl skrev:
Har bestämt för mig att jag sett en TZR250 med XT600-motor reggad och besiktigad till salu på en mc-firma för några år sedan.

Är det samma sorts cykel (förutom motorn då)?

nopp
tzr250 är en gathoj
tz250 är en racer

sandstream skrev:
Japp! Goodstuff fick nog av NyTeknik och Chris Ash rabbiata 2-takts-mässande och bad dem att omvända mig via PM istället ;)

Sanning med grov modifikation. Jag skrev ung. "Ge er nu! Ta det via PM istället."

Har ett mer konkret förslag.
Ni tre kan väl träffas IRL (inte Indy Racing League), dricka några öl, hångla lite och bli vänner så att man slipper trådar med sida upp och sida ner av samma tjäbbel. OK?

Goodstuff skrev:
Har ett mer konkret förslag.
Ni tre kan väl träffas IRL (inte Indy Racing League), dricka några öl, hångla lite och bli vänner så att man slipper trådar med sida upp och sida ner av samma tjäbbel. OK?
Vi har redan bestämt att fira jul ihop :tomten

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick