sandstream
Guest
Jag är med på din ignore-lista enligt ett PM från dig till en annan.Chris Ash skrev:Har du skickat PM? Jag har ett filter som filtrerar bort dieseldoftande PM automatiskt.
Men nu skiter vi i det och har kul istället!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är med på din ignore-lista enligt ett PM från dig till en annan.Chris Ash skrev:Har du skickat PM? Jag har ett filter som filtrerar bort dieseldoftande PM automatiskt.
sandstream skrev:Jag är med på din ignore-lista enligt ett PM från dig till en annan.
Men nu skiter vi i det och har kul istället!![]()
Nej, så var det inte! Jag hade en diskussion med NyTeknik via PM på uppmaning av Goodstuff och han försvarade faktiskt dig så ingen skugga ska falla på honom! Minns inte varför jag fick se en del av ditt PMChris Ash skrev:Jaså Nyteknik sitter och skickar ojande "hålla med-PM" till folk som bråkar för att sedan visa upp dem för respektive part? Riktigt så lågt trodde jag inte han befann sig.
Blev du beordrad straff-PM:ning.sandstream skrev:Nej, så var det inte! Jag hade en diskussion med NyTeknik via PM på uppmaning av Goodstuff och han försvarade faktiskt dig så ingen skugga ska falla på honom! Minns inte varför jag fick se en del av ditt PM
Nåja, det är ett passerat kapitel! Nu kör vi igen![]()
Japp! Goodstuff fick nog av NyTeknik och Chris Ash rabbiata 2-takts-mässande och bad dem att omvända mig via PM iställetNinjaboy skrev:Blev du beordrad straff-PM:ning.![]()
Pebl skrev:Har bestämt för mig att jag sett en TZR250 med XT600-motor reggad och besiktigad till salu på en mc-firma för några år sedan.
Är det samma sorts cykel (förutom motorn då)?
sandstream skrev:Japp! Goodstuff fick nog av NyTeknik och Chris Ash rabbiata 2-takts-mässande och bad dem att omvända mig via PM istället![]()
Vi har redan bestämt att fira jul ihopGoodstuff skrev:Har ett mer konkret förslag.
Ni tre kan väl träffas IRL (inte Indy Racing League), dricka några öl, hångla lite och bli vänner så att man slipper trådar med sida upp och sida ner av samma tjäbbel. OK?
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning