Gav tips till polisen, och polisen sket i det helt och hållet.

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Hoj
Ducati 748, 848
TS. är orutinerad...:arsele

säg att de släpar ur en kropp ur bilen nästa gång så blir det en prio-1. direCt!!!:tummenupp

mvh
Bättre lär vara att säga: Jag börjar bli så pass oroad att jag nog känner mig tvungen att göra något åt det. Och med ljudet av ett magasin som sätts på plats i telefon och en mantelrörelse och ett försynt, huvud eller bål? Man också fråga larmoperatören, jag vill helt inte skjuta dem två gånger så har du några tips?

Därefter kommer den tidigare helt osynliga och omöjliga att få dit polispatrullen, mer eller mindre omedelbart, för att ta hand om dig?!

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Såklart de inte har tid, statens resurser idag läggs främst på att kuva Svensson så att han rättar in sig i ledet och gör som politikerna önskar. Det är länge sedan staten fanns för vår skull, numera är det tvärtom.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Självklart så är ju underbemanningen boven i dramat!:fakta

Visst att lönen kanske inte är den bästa men samtidigt så borde man ju ta reda på det innan man söker in på PHS. :glömdet samtidigt så har ju ex. poliser 90% i föräldrapenning etc. samt så är ju vissa duktiga med att mjölka folk på skadestånd för minsta grej!! I KNOW!!!:fyllisar:smasha

Att gnälla att yrket är farligt är ju samma där... det dör ju fler folk i byggbranschen än i polismyndigheten...

Men för att få fler poliser så måste ju lönen höjas! stoppar ju korruption ochså!:tummenupp

mvh

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Tja, de satt väl på stationen och flätade armband inför kommande tafssäsong. Danne var ju enligt egen utsago hemma och sov ut under sommaren.

Skönt att man är ung, stark, och man.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tja, de satt väl på stationen och flätade armband inför kommande tafssäsong. Danne var ju enligt egen utsago hemma och sov ut under sommaren.

Skönt att man är ung, stark, och man.

Snart kommer nästa armband så alla är upptagna, #tuttainte

Sen har dom i sommar utökat bemanningen av konstaplar på allehanda motorevenemang där det nu tas i med hårdhandskarna mot allvarliga brott som allt för blanka kofångare, gubbar på drevade mopeder osv

Alla vet ju att det här är inkörsporten till bilbränder och grövre brott så som gruppvåldtäkter

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...