GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

njelger

Guest
Fredde Meck skrev:

Ja, jag menade bara att det är dumt att hoppa på någon överhuvudtaget. (som princip.)

Kapten Blåskägg skrev:
2582607 Jörgen regerade lite på senaste puben och jag fick då klart för mig att mina rattar stod sig väl i konkurensen med tjejernas :D

Vad vet jag men trådens titel kanske hjälper dig den tävlingen... när du dominerar denna http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137 tråd med dina [juver] då är världsherraväldet (världsdamaväldet) närstående.

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jörgen Karlsson skrev:
2581065 Ja saliga äro de okunniga. Det är blott kanten på luftburkslocket som är kromat på min hoj! Det är polerad alu och rostfritt som blänker på den. :rofl

Erkänn!!!
Mörka vinternätter smyger du iväg och klär upp henne med Screaming-eagle prylar med äkta taiwancrome, eller ännu värre Kyriakinprylar inklusive den numera obligatoriska hypercharger-luftrenaren, så att hon ser så där slampigt billig ut....

Sen viskar du snuskiga ord som "Linkert" åt henne....

Det är det jag alltid har sagt, harly ägare är perversa....

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
GuW skrev:
2585458 Erkänn!!!
Mörka vinternätter smyger du iväg och klär upp henne med Screaming-eagle prylar med äkta taiwancrome, eller ännu värre Kyriakinprylar inklusive den numera obligatoriska hypercharger-luftrenaren, så att hon ser så där slampigt billig ut....

Sen viskar du snuskiga ord som "Linkert" åt henne....

Det är det jag alltid har sagt, harly ägare är perversa....
Visst. Och klär mig i spillerny indianfransjacka med intakta pressveck med örnar och grejer på ryggen. Slickar sedan på fuskdödskalletatueringar och firar nya höjder som stenhård söndagsbiker! :zpy

Sluta retas din utter! :4skrika

Linkert var ju iaf äkta! Men inget high performance direkt! ;)

Här är 4 bra firmor (men de kände du säkert till) om man vill köpa Highperf-Harley motordelar och slippa kromrunket, funderar på en Hurricane luftburk från Nallin (överst) till nya motorn istället för att montera i ett 2,5"-filter i min egen. Gillar den cfd-beräknade intagsradien på Hurricaineburken :drool Det är annat än hyperchargers skit. Sen blir det proflow oljepump och 1,4 kW:s powermaster startmotor från Zippers mm mm. Äntligen är vintersäsongen här:
http://www.nrhsperformance.com/
http://www.zippersperformance.com/
http://www.sundance.co.jp/
http://www.jimsusa.com/

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jörgen Karlsson skrev:
2585467
Sluta retas din utter! :4skrika

Linkert var ju iaf äkta! Men inget high performance direkt! ;)

Här är 4 bra firmor (men de kände du säkert till) om man vill köpa Highperf-Harley motordelar och slippa kromrunket

Det är så tacksamt att reta en HD åkare så jag kan inte låta bli.

Jag vill inte köpa harley delar, jag vill köpa en hel harley, men det har jag inte råd med, så jag får nöja mig med att reta dom som har en istället.

Fast skulle jag köpa en så skulle den byggas personlig, utan vare sig Kyriakin eller skrikande örnar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
GuW skrev:
2585477 Det är så tacksamt att reta en HD åkare så jag kan inte låta bli.

Jag vill inte köpa harley delar, jag vill köpa en hel harley, men det har jag inte råd med, så jag får nöja mig med att reta dom som har en istället.

Fast skulle jag köpa en så skulle den byggas personlig, utan vare sig Kyriakin eller skrikande örnar.
Du får åka av dig på din brollas HD så länge! ;) Ska bli kul att se vad det blir för typ av bygge när du väl bestämmer dig!

/J

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jörgen Karlsson skrev:
2585721 Du får åka av dig på din brollas HD så länge! ;) Ska bli kul att se vad det blir för typ av bygge när du väl bestämmer dig!

/J

Jorå, han har två, så jag brukar låna ibland.
Men jag har ju inga jackor med fransar, flamade bandanas, eller lösflätor att sätta bak på hjälmen, så jag smälter liksom inte in. :D

Jag har däremot en ÄKTA sturgis t-shirt, den brukar jag ha när jag åker Suzuki....

IronMike

Guest
FÜR DICH !!

Mit allem was du brauchst!

Die Datingplattform für:
Traumprinzen
Wilde Kerle
Süße Boys
Ganze Männer
Nette Zicken
Verrückte Jungs

:hihi :hihi

http://www.gay.de/

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
En sak jag inte kan fatta ang detta ämnet är att det alltid skall vara ett sådant förbannat tjat om det. Vissa är gay andra är straight en del är bi.......... Vad f-n spelar det igenkligen för roll?!

Om jag skulle sätta ut en tråd där jag skriver "hej jag är en hetro" så skulle det se rätt konstigt ut. Om jag därimot skulle lägga till "och gillar saddo lekar" skulle det ge en hel del uppmärksammhet. Men om det var så att jag igenkligen bara gillar lekarna och det ger mig allt det jag är ute efter behöver jag inte basunera ut vad jag är/gör/gillar! Är det så att mycket innom "gaykulturen" bara är ute efter uppmärksammhet :rolleyes:

Nåstan som att: jag är gay, väntar och ser vad man får för reaktioner stuket.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Cyclops skrev:
2496001 Tänkte att det finns listor för nästan allt här på sporthoj.

Kommer inte på nåt bättre så jag snor uppställningen rätt av. :)

Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)

1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
:tummenupp Välkommen hit vännen...och alla är vi olika på ett underbart unikt vis, även jag//N

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
gay_trying.jpg

;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring