GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Det jag försöker säga är att en lista på gayfolk som är singlar osv kanske inte har så mkt med sporthoj att göra??

Fast du har väl sett straighta singelåkningstrådar här förut eller? eller när det kommer in en ny tjej på forumet, ser du vad som händer med vissa singelkillar?

Nu taggar jag ner och vill bara säja att hade jag varit singel hade det ju varit kanon att kombinera två intressen, åka båge och träffa damer, är det fel?!

Last edited:

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Har för mig det ska vara något sådant här:

"Man är inte bög bara för att man suger av en kompis,
men man är inte heller kompis bara för att man suger av en bög."

Edit:

Hittade en fin sångtext.

Kör med melodin till "En sockerbagare."

"En Sporthojare han bor i staden,
han krockar pungar mest hela dagen.
Han krockar stora han krossar små,
han krockar några så de blir blå.":D

Mycket vackert :hihi

Fast du har väl sett straighta singelåkningstrådar här förut eller? eller när det kommer in en ny tjej på forumet, ser du vad som händer med vissa singelkillar?

Nu taggar jag ner och vill bara säja att hade jag varit singel hade det ju varit kanon att kombinera två intressen, åka båge och träffa damer, är det fel?!

Hmm nä.. nä... match.com är nog en bra sida för sånt.

Last edited:

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Föresten :O

Sist jag var i Fjollträsk så råkade det vara "Pridefestivalen", och jag har ett tips.

Det fanns ganska många Gaypoliser.
Kolla med dom om dom är intresserade av era tjänster.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Föresten :O

Sist jag var i Fjollträsk så råkade det vara "Pridefestivalen", och jag har ett tips.

Det fanns ganska många Gaypoliser.
Kolla med dom om dom är intresserade av era tjänster.

Tjänster?

råkade det vara "Pridefestivalen" ...Yeah. Riiight.

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Förresten heter det föreningen för gaypoliser i SVERIGE, inte gaypoliser i Stockholm, det betyder att till och med från din lilla stad kom det snutar till paraden!

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Förresten heter det föreningen för gaypoliser i SVERIGE, inte gaypoliser i Stockholm, det betyder att till och med från din lilla stad kom det snutar till paraden!

Sabba nu inte hans lilla fina världsbild...Från hans lilla bonnhåla kommer det såklart inga bögar, bara stenhårda volvotrimmare i foppatofflor och "varför får man säga vitlök men inte negerboll"-T-shirt.:rofl

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Sabba nu inte hans lilla fina världsbild...Från hans lilla bonnhåla kommer det såklart inga bögar, bara stenhårda volvotrimmare i foppatofflor och "varför får man säga vitlök men inte negerboll"-T-shirt.:rofl

Nästan sant, men inte riktigt. Haha.

Glöm volvotrimmare och foppatofflor, och t-shiten med. :D

Statistiskt sett lär ni ha 10% i din lilla by också....

Statistiskt sätt ja, men det är bara för att det är 50 % i Fjollträsk som drar upp statistiken.

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

haha :tummenupp

Statistiskt sätt ja, men det är bara för att det är 50 % i Fjollträsk som drar upp statistiken.

ja det bor minst en halv miljon bögar och flator och annat i stockholm, man kan inte gå en meter utan att en sån där bögis kommer fram och frågar om man vill knulla, det är till och med så fullt med flator att till och med de kommer upp och frågar om man vill knulla. Stockholm är ett jävla inferno, kom inte hit, då blir du bög direcKt :tummenupp

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nästan sant, men inte riktigt. Haha.

Glöm volvotrimmare och foppatofflor, och t-shiten med. :D

Så det är EPA-traktor, träskor och John Deere keps alltså?

Nä du, det smygbögas nog i ett vagnslider närmare dig än du vill tro. Måste fan vara jobbigt för dig att förtränga att 5-10 procent av dina bonnpolare gillar att suga kuk? Och då menar jag inte tjejkompisar.

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Så det är EPA-traktor, träskor och John Deere keps alltså?

Nä du, det smygbögas nog i ett vagnslider närmare dig än du vill tro. Måste fan vara jobbigt för dig att förtränga att 5-10 procent av dina bonnpolare gillar att suga kuk? Och då menar jag inte tjejkompisar.

Ungefär så :p
Fast jag tycker det är töntigt som fan.

Men detta var skrämmande, ska genast göra mig av med 5-10 % av mina polare! :machinegu :krama

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Bara lugn, dom lär flytta frivilligt.:hihi

Rätt intressant diskussion det här ändå(om än meningslös), sett ur ett gay perspektiv: Vad är chansen att en snubbe som är gay skulle mörda sin bästa polare om denne kom fram till att han nog trotts allt är straight och varit det sedan han föddes :näsblod och att han inte alls gillade att åka båge som han sagt.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...