GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

IronMike

Guest
Håller med dig. Det är inte så kul att gå på ställe och äta med hånglande par bordet brevid. Oavsett läggning och så. Man e där för att äta liksom...

nej fifan.. inte ner man kekar. alla får göra vad dom vill, bara efter middagstid eller före, lite lagom diskret :)

--

ang ring i örat som på din bild. alltid undrat - sen man gick i mellanstadiet, å grabar började med ring i örat. somliga sa, "höger e böger" stämmer det? är det ett sätt att känna igen homosexuella, som har ring i örat dvs..

:)

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
HRC cbr 1000rr
nej fifan.. inte ner man kekar. alla får göra vad dom vill, bara efter middagstid eller före, lite lagom diskret :)

--

ang ring i örat som på din bild. alltid undrat - sen man gick i mellanstadiet, å grabar började med ring i örat. somliga sa, "höger e böger" stämmer det? är det ett sätt att känna igen homosexuella, som har ring i örat dvs..

:)

hahahaha shit fan va kul, fast jag har för mig om man hade ring i vänster öra va man gay. mellanstadiet på 80-talet d va tider det. Sen sas det ju om man va på resturangen på åhlens i sthlm, att om det va ngn som lade 3 st socker bitar på varann va bögar som sökte kontakt m andra bögar hahaha :arsele

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Nej nej. Det hör som sagt hemma på 80-talet. Att KimL har ring i båda öronen visste jag inte. Måste kolla i sommar... ;)

Däremot män klädda helt i läder och dolt ansikte är ofta bögar. Hurra! Jag är i gay-himmlen! Hahahahahaha! :tungan

Jesus, Cyclops måste vara världens modigaste trådskapare.
Jag fattar förstås inte mycket, men modig är du, all heder.
Mycket starkt. Man kan uppskatta människor utan att dela intressen.

Hehe, nja så stor grej är det väl inte? Det finns trådar för allt möjligt så varför inte en gay-tråd.

Att vara gay är inte bara att rulla runt i sängen. Man kan rulla runt på två hjul också. :yoparty

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Mode 2007

Satt häromdan och bläddrade igenom olika kataloger med skinnställ och sånt. Det är ganska fattigt med nya skinnställ men är det nån som har planer på att investera i nåt nytt som jag?

Lindstrands Sirocco, Lindstands Norther och Terrain
367_sirocco_002.jpg457_norther-00.jpgterrain_black_large.jpg

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

vonna

"Katten&q uot ; å ja´
Gick med
8 May 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 600 Katana
Örhängen....

Visst har han det, ibland byts dom ut till två små diamantstenar a´la beckham fast mindre istället för att vara lite mer disskreta ;)

Lite sent svarat. Men herregud vilken stenkoll ni har på vad killarna har i öronen eller inte.... :D
Ha en skön kommande hojsäsong

Var rädd om din skydds:angel

kram vonna

R6_wruuum

Varför låter det konstigt på 3:ans växel
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
R6
kalla mig fördomsfull men jag har alltid trott att MC-knuttarna/racer killarna va' den moderna världens macho-grabbar med extrem homofobi.
Kul att jag har fel...jag tycker att ditt inlägg har fått bra kommentarer...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Kanske är fel på mig.
Tänker inte på sex när jag kör hoj.
Om jag gjorde det, så tror jag inte min sexuella läggning skulle påverka valet av fortskaffningsmedel.
Fast, när jag kör bil tänker jag ofta på sex för att få tiden att gå.
Hetero.
Betyder det att homosexuella inte kan köra bil?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln