Gazz time

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Nu tar jag på mig stället och sticker ut o gazzar en sväng. Kommer befinna i och runt häckeberga den närmaste timmen om någon e sugen att hänga på. :tummenupp

Zonander

Vadå? 110?
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
2006, Yamaha, R1
Var där ute runt 3 tiden. Stannade och lyssnade efter dig, men hörde inget så fortsatte gazza :)

/ Philip

Stone Cold

Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Var där ute runt 3 tiden. Stannade och lyssnade efter dig, men hörde inget så fortsatte gazza :)

/ Philip

Det gick på reflex, pang sa det bara så hade jag gazzat igenom Häckeberga/janstorp/svaneholm/slimminge o gazza sedan tillbaka via blentarp och tog sen två varv på ringen. Konstigt att jag inte såg dig ändå:va

Stone Cold

Gick med
2 Feb 2009
Hoj
reflex? pang? :va
Är du nykter? :krama

Kan inte begära att du ska fatta, jag vet hur svårt det är att först växa upp i S.Sandby och sen vara tvungen att bo i blentarp.
Men jag ska ta med min sons pekbok nästa gång vi ses så ska jag försöka förklara:tungan:arsele:krama

Zonander

Vadå? 110?
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
2006, Yamaha, R1
Det gick på reflex, pang sa det bara så hade jag gazzat igenom Häckeberga/janstorp/svaneholm/slimminge o gazza sedan tillbaka via blentarp och tog sen två varv på ringen. Konstigt att jag inte såg dig ändå:va

Ja lite smått får jag be att hålla med om. Hojen är vit som en Ko så jag borde synas. ;)
En annan dag :yoparty

Stone Cold

Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Ja lite smått får jag be att hålla med om. Hojen är vit som en Ko så jag borde synas. ;)
En annan dag :yoparty

Absolut, var ju inte ute i god tid precis:D
E det du själv som lackat? Eller är det WW:s gamla måntro??

Zonander

Vadå? 110?
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
2006, Yamaha, R1
Absolut, var ju inte ute i god tid precis:D
E det du själv som lackat? Eller är det WW:s gamla måntro??

Precis, det var i sista minuten som alltid. :tummenupp

Mkt riktigt. WW's gamla är det jag brummar runt på.
Den står nerplockad dagen till ära. Det finns en del att lacka om, så nu åker det blåa kåpsettet på ett tag :) :rolleyes:

Zonander

Vadå? 110?
Gick med
4 Jul 2011
Hoj
2006, Yamaha, R1
Funderar dock på hur man gör med en full tank soppa... vet inte om det om kopplingarna till pumpen är täta när man lossar den...

Men det dödar ju ingen körning att stå och klura när det är skitväder ute. Då blir det minsann inga mil på mätaren. :va :tummenupp :D

Bifogat

• Photo jul 14, 18 04 06.jpg
    Photo jul 14, 18 04 06.jpg
    239.8 KB · Visningar: 35
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM