GBG Motard 2010 (Pimpstar/ZarrellStunting)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Säger som tidigare, riktigt fin film mannen!:yoparty Även om jag bara är med i kanske 2 sek, och bara rösten när Zazza vurpar "Nu kommer knäskra..Fan jävlar!":D
Kan du inte berätta för de "oinvigda" hur många timmar du suttit framför datorn för att producera denna rullen :rolleyes: Knappt så man sett dig senaste månaden :gnissla:tummenupp

He he, ska försöka få ihop en ren stuntfilm också annars kanske det blir lite vinterfilm om jag får tag på crossfälgar och dubbdäck :) sladda snö med slicks fick jag tillräckligt av förra året :hihi

Löser du dubbat så kan du ju köra stunt på Skär-sjön i vinter!:yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Säger som tidigare, riktigt fin film mannen!:yoparty Även om jag bara är med i kanske 2 sek, och bara rösten när Zazza vurpar "Nu kommer knäskra..Fan jävlar!":D
Kan du inte berätta för de "oinvigda" hur många timmar du suttit framför datorn för att producera denna rullen :rolleyes: Knappt så man sett dig senaste månaden :gnissla:tummenupp

Löser du dubbat så kan du ju köra stunt på Skär-sjön i vinter!:yoparty
Håll fingret borta från "stop"/"av"-knappen nästa gång så hade du varit med mer :D
Ja, inför nästa film byter jag fan redigeringsprogram, kul att just material från GoPro-kameror (som jag hade mest av) hänger sig i programmet så det knappt går att rendera :mad:. 30% av tiden gick till seriös normal redigering och resterande 70% bara åt att lösa problem, inställningar, rendera om etc. :argpådato

Brödback är det ju vanligt att chalmeristerna åker nerför Olgas trappor, men motorcykel har jag då inte hört talas om innan ;)
Ha ha ja Chalmers visade sig vara ganska kul område att köra runt inom :hihi.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!