Coola Ola
Guest
Blir det nåt åka till helgen? Äntligen har jag fått de delar jag behövde för att iaf fulmecka ihop hojen.... Suget finns mao....
Coola Ola skrev:Blir det nåt åka till helgen? Äntligen har jag fått de delar jag behövde för att iaf fulmecka ihop hojen.... Suget finns mao....
Coola Ola skrev:Blir det nåt åka till helgen? Äntligen har jag fått de delar jag behövde för att iaf fulmecka ihop hojen.... Suget finns mao....
Getingen skrev:Äntligen??
Jag kör hela dagarna fram till torsdag om du e sugen att ta en tur, om vädret tillåter.
Så fort det blir sol i veckan ska det ut å gasas...Busgrabb skrev:Fan...läste detta lite sent....annars hade jag gärna hängt med och gasat
Imon kanske det blir nått ?
Duke Gollum skrev:Nån som är sugen på att bränna runt lite idag? det ska ju tydligen regna resten av veckan så det är väl läge att gasa av sig lite...
henrikkrueger skrev:Hej. Kommer snart (om två veckor) att flytta upp till gbg-trakten. Finns det någon bra bana i närheten av gbg? Någon som brukar åka bana? Är MYCKET intresserad av att haka på i sådana fall.
Tyvärr så finns det för tillfället inga banor i närheten som släpper till men man får hålla sig till banliknande körning på gatan...Triboman skrev:Ingen aning... Ställde samma fråga (i denna tråd) men ingen verkade veta något om det (?) (Ska själv flytta till Gbg i slutet av juli) Tidigare vet jag att de körde varje vecka via Kortedala MK's försorg. Enligt deras forum så tycks det som om de håller på och förhandlar om körning på Ale ring. Vore väl f-n om det inte skulle gå att få till träningstider någonstans i Gbg. Särskilt när till och med "hålor" som Umeå och Skellefteå har det. Men det krävs ju att det finns tillräckligt med folk som verkligen VILL köra på bana och inte bara hjula omkring på bakslangen. Men dessa måste också på något sätt visa sitt intresse för att de ska bli något överhuvudtaget. Ex. genom att betala medlemsavgift till Kortedala MK och ligga på dem eller helt enkelt försöka lösa det på egen hand.
Jag SKA i alla fall köra på bana när jag flyttat ner!
Synd att ni ej hittade mitt telefon nummer som står 5 inlägg högre upp var ute från 12 till 21.30... ha detCoola Ola skrev:Jag skulle kunna tänka mig att ta en sväng. Framförallt om du kan visa ett bra ställe att öva bakslangskörning på
Duke Gollum skrev:Tyvärr så finns det för tillfället inga banor i närheten som släpper till men man får hålla sig till banliknande körning på gatan...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|