En helt underbar vårdag som denna så åkte jag in till våran huvudstad för att handla..
Vid tio i tolv så står jag utanför gallerian (hamngatan) i vårsolen..Hör ett kraftig muller komma..Härligt tänker jag..Ser ett gäng motarder komma från sergelfontanen påväge mot Dramaten...
För er som inte e så hemma i Sthlm e denna plats en utav dom mest folktätaste. Specielt helger..
Och vad tror ni tre fyra st i detta sällskap gör??
Jo dom drar på slangen mitt i stan..
Och det e inte lite folk där inne då va??
Folk runt omkring undrade vad det va för idioter...
VILKA PUCKON!!!..
Vet inte hur många ggr denna diskution vart uppe och dom flesta e rörande eniga om svaret..
Tror jag kände igen några utav dom men vill inte hänga ut någon än.. Vill inte säga nått om jag har fel..
Men snälla skärpning..
Finns så jävla många små barn som utav ren nyfikenhet skulle kunna ränna rakt ut i gatan..
TÄNK TILL INNAN...
Tack för mig..
Johan
Vid tio i tolv så står jag utanför gallerian (hamngatan) i vårsolen..Hör ett kraftig muller komma..Härligt tänker jag..Ser ett gäng motarder komma från sergelfontanen påväge mot Dramaten...
För er som inte e så hemma i Sthlm e denna plats en utav dom mest folktätaste. Specielt helger..
Och vad tror ni tre fyra st i detta sällskap gör??
Jo dom drar på slangen mitt i stan..
Och det e inte lite folk där inne då va??
Folk runt omkring undrade vad det va för idioter...
VILKA PUCKON!!!..
Vet inte hur många ggr denna diskution vart uppe och dom flesta e rörande eniga om svaret..
Tror jag kände igen några utav dom men vill inte hänga ut någon än.. Vill inte säga nått om jag har fel..
Men snälla skärpning..
Finns så jävla många små barn som utav ren nyfikenhet skulle kunna ränna rakt ut i gatan..
TÄNK TILL INNAN...
Tack för mig..
Johan
Last edited: