GE FAN I ATT DRA PÅ SLANGEN I Sthlm city

Status
Ej öppen för fler svar.

freddan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 & Vespa -67
Gandalf skrev:
En helt underbar vårdag som denna så åkte jag in till våran huvudstad för att handla..

Vid tio i tolv så står jag utanför gallerian (hamngatan) i vårsolen..Hör ett kraftig muller komma..Härligt tänker jag..Ser ett gäng motarder komma från sergelfontanen påväge mot Dramaten...

För er som inte e så hemma i Sthlm e denna plats en utav dom mest folktätaste. Specielt helger..

Och vad tror ni tre fyra st i detta sällskap gör??

Jo dom drar på slangen mitt i stan..
Och det e inte lite folk där inne då va??

Folk runt omkring undrade vad det va för idioter...

VILKA PUCKON!!!..

Vet inte hur många ggr denna diskution vart uppe och dom flesta e rörande eniga om svaret..

Tror jag kände igen några utav dom men vill inte hänga ut någon än.. Vill inte säga nått om jag har fel..

Men snälla skärpning..
Finns så jävla många små barn som utav ren nyfikenhet skulle kunna ränna rakt ut i gatan..

TÄNK TILL INNAN...

Tack för mig..

Johan

Kamma dig för fan.. Hade gubbarna koll så va la d inga problem eller???? :zpy

vad gör du med din mc... puttrar eller????

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Åka bakhjul rockar! varit ute o slangat lite jag med idag! det var skit kul! :tummenupp

:bow :bow :bow Backe :bow :bow :bow

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ugluk skrev:
Jag tycker inte om dig längre.. ;)

Nuförtiden verkar du ju bara elak och drabbad av något slags ålderskris.. :D
Äh, nån måste ju häckla de skenheliga. "Jag är så himla fiiin och tycker så himla fiiint och nu ska jag skriva några saker så alla fattar vilken fiiin människa jag är". Om ni verkligen är så måna om de oskyldiga B-A-A-A-A-RNEN så kan ni väl ta tunnelbanan istället. "Ooooo nej! Se det går inte alls, för den laglydige trafikanten utgör I-I-INGEN fara för B-A-A-A-A-RNEN, till skillnad från de däringa trafikhuliganerna. DE bör inte, DE får inte, DE borde inte. Inte DE, inte DÄR, inte DÅ. Men jag! Jag får eftersom jag förstår VAR det går an, NÄR det går an och VAD som går an."

Förmätenhet är tröttande. Men va fan, jag kan ju ha fel. :hej

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Bingo skrev:
Äh, nån måste ju häckla de skenheliga. "Jag är så himla fiiin och tycker så himla fiiint och nu ska jag skriva några saker så alla fattar vilken fiiin människa jag är". Om ni verkligen är så måna om de oskyldiga B-A-A-A-A-RNEN så kan ni väl ta tunnelbanan istället. "Ooooo nej! Se det går inte alls, för den laglydige trafikanten utgör I-I-INGEN fara för B-A-A-A-A-RNEN, till skillnad från de däringa trafikhuliganerna. DE bör inte, DE får inte, DE borde inte. Inte DE, inte DÄR, inte DÅ. Men jag! Jag får eftersom jag förstår VAR det går an, NÄR det går an och VAD som går an."

Jag säger ingenting om att slanga i stan eller inte men det där va det roligaste jag läst på länge :p

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Här står de bara en massa snutar bakom bussarna, så nu törs man fan inte slanga där nå mera... :crash

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Bingo skrev:
Äh, nån måste ju häckla de skenheliga.
<snip>
Så du anser dig kunna bedömma motiven bakom andras inlägg? Det finns säkerligen några här på sporthoj som kör riskmedvetet och bryr sig om andras säkerhet, några som bara vill verka präktiga och en del som reagerar med kritik när de märker vilka stolpskott som finns här.
Är det inte lika förmätet av dig att kritisera andra för deras uppfattning?

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ugluk skrev:
Är det inte lika förmätet av dig att kritisera andra för deras uppfattning?
Nej, det är det inte.

Laxe'n

ska slanga tills jag kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 röd/vit "99"
city

Tor du dom ser en unge när dom kör på slangen???
TA en tur in till sthlm vid den tiden så förstår du nog vad jag menar med folk..

Spelar nog ingen roll om man kör på slangen eller inte. Vill ungjäveln springa ut så springer han ut. Då smäller det även fast du inte kör på slangen. Slanga vidare :tummenupp

Atlas

Guest
Re: city

Laxe'n skrev:
Tor du dom ser en unge när dom kör på slangen???
TA en tur in till sthlm vid den tiden så förstår du nog vad jag menar med folk..

Spelar nog ingen roll om man kör på slangen eller inte. Vill ungjäveln springa ut så springer han ut. Då smäller det även fast du inte kör på slangen. Slanga vidare :tummenupp

FY FAAAN ... Klokt skrivet...
Tänkte precis i samma banor , men SKET i att kommentera....
MC på ett hjul/ två hjul eller to.m en bil kan bli detta BARNS öde...
Vi hade som en tidigare person skrev FULL KOLL...
och om Mammor och Pappor på stan med sina ungar ej har kontroll över dom små liven, så kan olyckan vara framme vare sig man kör hoj, bil eller cyklar........

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Re: city

Laxe'n skrev:

Det kommer jag/vi göra. :hej

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Re: Re: GE FAN I ATT DRA PÅ SLANGEN I Sthlm city

freddan skrev:
Kamma dig för fan.. Hade gubbarna koll så va la d inga problem eller???? :zpy

vad gör du med din mc... puttrar eller????

Så talar en riktig nolla

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Atlas skrev:
DU var inte ensam...?? ;)

Nej Atlas jag såg att du va först!

Du kan ju inte skylla på föräldrarna..
Smet du aldrig iväg själv som barn?

Skulle du kunna leva med att du kört över en liten unga bara pga att du kände för att slanga på en folktät gata?

Last edited:

Atlas

Guest
Gandalf skrev:
Nej Atlas jag såg att du va först!

Bra för dig...
Jag tycker om att ligga etta....

Och som svar på dina andra frågor så hänvisar jag till mitt förra inlägg... :mad:
Jag är ganska säker på att vem som helst mår dåligt eller SKITDÅLIGT av att köra över någon....
JAG VET då jag vid några tillfällen har kört över vuxna, barn, klottrare, hästar, älgar OSV OSV OSV... självmordskandidater, olycksfall vid järnvägsövergångar, perångkanter, tunlar, dolda kurvor OSV OSV med lok, tunnelbana, pendeltåg...
SÅ JAG VET GARANTERAT HUR DET KÄNNS....

freddan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 & Vespa -67
Re: Re: Re: GE FAN I ATT DRA PÅ SLANGEN I Sthlm city

Gandalf skrev:
Så talar en riktig nolla

Du e bara avis för att du inte klarar av att leka med din kloss....

tönt...

lär dig köra som "oss" och sluta klaga moralkärring....

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Re: Re: city

Atlas skrev:
FY FAAAN ... Klokt skrivet...
Tänkte precis i samma banor , men SKET i att kommentera....
MC på ett hjul/ två hjul eller to.m en bil kan bli detta BARNS öde...
Vi hade som en tidigare person skrev FULL KOLL...
och om Mammor och Pappor på stan med sina ungar ej har kontroll över dom små liven, så kan olyckan vara framme vare sig man kör hoj, bil eller cyklar........

På bakan så går det ju inte så värst snabbt att bromsa. Sen är jag lätt skeptisk till de som stajlar i stan genom att gasa så trumhinnorna pajar. Det är bara småungar som tycker att det är ballt. Resten tycker förmodligen bara att hojåkare är huliganer. Man kan ju välja sin ställen bättre. Såg ett bud förra sommaren (på en Africa) som körde precis bakom ett par med barnvagn på Kungsgatan (övergångsställe) - på en meters håll drar han sen fullt. Verkligen smart. Alla blev jätteimponerade. Sådärja - dagens moralkaka!

Atlas

Guest
Re: Re: Re: Re: GE FAN I ATT DRA PÅ SLANGEN I Sthlm city

freddan skrev:
Du e bara avis för att du inte klarar av att leka med din kloss....

tönt...

lär dig köra som "oss" och sluta klaga moralkärring....

WORD... :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...