Geggmoppetråden

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Årets första Stå-enduro avklarad! :tummenupp

riktigt fint spår i gröndal idag! blandat med ståenduro, en gnutta snöspår, lera å vatten, å lite crossbana!
kanonkul 4/5toasters!

lyckade min vana trogen med en riktig praktvurpa, 12klockade hojen hade vart ascoolt om det hade vart frivilligt, fastnade mellan nån sten/rot med framhjulet å flög över styret, 200an den cheyen landade mjukt å behagligt i en rishög efter att ha slagit mig mellan bena :huvet

funderar fan på å gå till nå sportaffär å prova nån hockeysuppe. det är ju inte första gången man får cheyröst efter att ha umgåtts med 200an

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fräsit Erik! :yoparty Ståenduro is the shit.

Jag och sura-Matte var i Avesta och spottade idag, grymt oväntat dök JD upp med Perra och ytterligare polare, stenhårt!

Svårkört helvete, det var mer träning på att försöka att inte vurpa. Men bra träning!

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Fräsit Erik! :yoparty Ståenduro is the shit.

Jag och sura-Matte var i Avesta och spottade idag, grymt oväntat dök JD upp med Perra och ytterligare polare, stenhårt!

Svårkört helvete, det var mer träning på att försöka att inte vurpa. Men bra träning!

Avesta va Rock ´n Roll idag, typ salsgolv :yoparty men var de inte lite skitigt? Jag som hade nytvättad hoj innan vi började åka :rolleyes:

Kiwi filmade ju oss lite idag, känns som att de går fortare än vad de ser ut på film iaf :gnissla men tydligen inte :huvet

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
gött gry! det är farligt för ens självförtroende att hamna på film :D

Ja verkligen, blev helt knäckt :D bara att gasa mer i fortsättningen..

Ståenduro lät lovande, hoppas på mer sånt. Får ta nån samkörning nästa helg om vädret vill sammarbeta.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Jädrar vad den 200an verkar gå åt bitarna! :D Det där ser onekligen skumt ut, materiafel deluxe.

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Ush va ni är duktiga å nöter på. Ska försöka hänga på lite senare fram på våren. Just nu har jag lyckats nöta hål på ena framgaffelbenet, en wheelie och ett nedslag gjorde så däcket krängde av och dubbarna nötte hål diReCkt, suck 4k fattigare

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Trelle-fucking-borg, Winter-fucking-friction.

Nej jävla inget. :gnissla

Men nu är dödsraketen skodd med sommargummi, känns oerhört gött. :D

Ush va ni är duktiga å nöter på. Ska försöka hänga på lite senare fram på våren. Just nu har jag lyckats nöta hål på ena framgaffelbenet, en wheelie och ett nedslag gjorde så däcket krängde av och dubbarna nötte hål diReCkt, suck 4k fattigare

Sicket piss...jag trodde nästan du bosatt dig i garaget med autosolen efter den lilla lyxrundan i banjoskogen. :D

Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
jag har meckat styrhöjare på jobbet idag jag! var riktigt bra, tror jag :tungan

nått jag kan tipsa om är att ha hojen på jobbet, arbetsmoralen slår i taket direkkt!

står i valet å kvalet om man ska ta å åka till tema å shoppa nya sulor :va

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Söndag - cross - Strängnäs. :fakta

Jordbana som sägs vara lättåkt för oss talanglösa.

Snabb koll...verkar som att de kör folkrace (?) på lördag, och det skall inkräkta på crossbanan, så det blir söndag då med andra ord. :D

http://www.samsmc.se/

/J - apless på att städa efter sandbana :hihi

Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Söndag - cross - Strängnäs. :fakta

Jordbana som sägs vara lättåkt för oss talanglösa.

Snabb koll...verkar som att de kör folkrace (?) på lördag, och det skall inkräkta på crossbanan, så det blir söndag då med andra ord. :D

http://www.samsmc.se/

/J - apless på att städa efter sandbana :hihi

Ååh sjukt najs, jag lär bli med om allt klaffar (förutsatt att de blir söndag).

Ja fan va avestasanden packar in sig överallt, gjorde rent bakom dammtätningarna på gaffeln, saaatan va sand :gnissla och vill inte ens veta hur nedre länkagelager + svinglager ser ut :glömdet

Jordbana for teh win! :yoparty

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
en gång för inte allt för längesen bodde jag i ett skabbtorp på en madrass från 80-talet ca 400m från banan, tillsammans med 30svettiga grabbar + holmudd å pia. mycket mysigt :glömdet

Last edited:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Dina seKsuella preferenser är inte intressanta här kanske Erik. :fakta :hihi

JD - Hårt. Sand är bara ett jävla påhitt, svindrygt att köra dödsraket i, svindrygt att göra rent efter.

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Så vad händer i helgen då? Blire strengnes elle? Monterade ju hastighetsmätare på GG:n idag, så jag ska veta hur galet fort de går i skogen :crash :3freak

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
G h e y - jag är dubbelbokad i vanlig ordning, hockeytävling på söndag (fränt dock), så det blir cross med Sura-Matte imöra, kan bli Arboga...kan bli Arlanda, vad är ni sugna på boys?

Crosspojkarna häromkring siktar på Strängnäs på söndag iaf.

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
G h e y - jag är dubbelbokad i vanlig ordning, hockeytävling på söndag (fränt dock), så det blir cross med Sura-Matte imöra, kan bli Arboga...kan bli Arlanda, vad är ni sugna på boys?

Crosspojkarna häromkring siktar på Strängnäs på söndag iaf.

Fan också, de va obra. Jag som bara kan köra söndag, och ingen annan verkar kunna :huvet har sjuk körabstinens, måste ut å vrida rulle snart..

Matte, svik mig inte nu :D :tuttar vi kör på söndag?

Nån annan som ska köra söndag?

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Jag och Sura-Matte kör Arlanda imöra. :)

Men ffs, imorgon är det ju lördag, inte söndag utan lördag :huvet :brinnerup

Edit: Skippa flickidrotten på söndag och var en man och kör lite geggraket ist.. :släppsargen

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...