Geggmoppetråden

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
lite myscross hos mor och far som slutade i krash, hårigheten på en cr250 är enorm och kan med all rätt kallas dödsmaskin!
ska till doktorn i EM får se vad dom säger, känns som ett sträckt ledband..
View attachment 362232View attachment 362233

Nu när du är hel och fin igen Erik, och hösten dessutom är på starkt analkande måste det väl ändå vara dags för lite åker och myspysstubb, eller vad? Har ju fortfarande inte fått köra om din dödsmaskin, börjar bli dags för det ;-) Jag menar t.o.m . Jerry har blivit blocketberoende nu och surfar geggmoppe igen!!!

/Mattias

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Nu när du är hel och fin igen Erik, och hösten dessutom är på starkt analkande måste det väl ändå vara dags för lite åker och myspysstubb, eller vad? Har ju fortfarande inte fått köra om din dödsmaskin, börjar bli dags för det ;-) Jag menar t.o.m . Jerry har blivit blocketberoende nu och surfar geggmoppe igen!!!

/Mattias

hel och fin är ett väldigt starkt ord, ska till ortopeden snart och hämta ut knästöd med skenor,
är extremt surt i marken på bonnvishan, så det blir uppskjutet,
har roddat ett par dubbdäck och tänkte satsa på is-åka i vinter, när jag väl är hemma, har ju flytt till värmland för att bli lite klokare,
ett par nya packboxar i framgaffeln som behöver bytas oxå, helgerna är korta när man är borta hela veckorna.

men men jag skole återkomma!

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Ja, nu i helgen är det Gröndals endurospår i E-tuna som gäller, bredvid speedwaystadion. Tiderna är 10-14 Jag, SGM och nån till kommer göra skogen osäker, häng på!
:banana
/D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ruskigt kul dag i Gröndals underbara stensamling. :rock Tallbergarna, Holmudd, Krille, Jocke och Lindquist på plats, Trixarns grabb fick visa farsan var skåpet skall stå. Bara banjo-Erik som saknades.

Metal!

/kramp i underarmarna

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Sjukt kul igår och det känns i kroppen idag :näsblod bara lite skön inomhustränig i veckan sen på´t igen nästa helg.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
..inventering av stensamlingen i Gröndal imorgon. Jag och Matte kommer fokusera på kaffet - som vanligt...

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Det var så jäkla kul idag, att jag och Matte tar ett par varv i stensamlingen imorgon med. Vågar ni boys? :7peta

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Djävlar, en tvådagars alltså? :) Nä jag är ju inte avundsjuk eller bitter alls :död Totalt slut idag efter jobbet så jag blev hemma. Hårt kört grabbar.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

:arsele Tant får 'la tajma när vi är på en bana nära fjollträsk, kan bli luciaracet i Haninge...kan bli...

Djävlar, en tvådagars alltså? :) Nä jag är ju inte avundsjuk eller bitter alls :död Totalt slut idag efter jobbet så jag blev hemma. Hårt kört grabbar.

Jajääädrar, man var sådär uppkäftig idag, underligt nog rullar det på rätt bra, trots att man inte hoppade jämfota med överskottsenergi.
Anar att träningen imorgon med Hammarn' blir lite tung... :crash

Guran_101

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
1995 Suzuki RMX 250,1987 Honda CBR 1000F
Hej.
Jag köpte min gegge-moppe nu i år och har bara kört på Fågelbacken. Så jag undrar vart kan man köra och när förutom Fågelbacken?
//Hasse

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Hej.
Jag köpte min gegge-moppe nu i år och har bara kört på Fågelbacken. Så jag undrar vart kan man köra och när förutom Fågelbacken?
//Hasse

Vi är några som plågar oss på Gröndal (speedwaystadion) i Eskilstuna, lör-sön 10-14 (kostar 100:- för icke medlemmar), härligt stökig enduro, och banan klarar vatten bättre än fågelbadet/backen. :)

Lyxenduro planerad till nästa helg - en tripp till Laxås bana på söndag. :)

Guran_101

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
Okey.
Då får jag ta mig till Eskilstuna och prova då. Det är väl dumt att börja med Lyxenduro! :tummenupp

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj

Guran_101

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
Låter kul med Laxå men jag har inte tid på söndag Dotter har Handbollsmatch. Men man kanske skulle åka till Eskilstuna på Lördag för nu var det länge sen jag körde.
Hur funkar det när man kommer dit? Vem betalarman till?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!