Råhlin skrev:2447525Ingen som kan tipsa om var man hittar kval resultaten inför scandinavian open? mylaps.com verkar dött och inget än på karlskogamotorstadion.com
Det jag vet är en del om 250 klassen. Kanske en liten tröst.Råhlin skrev:2447525Ingen som kan tipsa om var man hittar kval resultaten inför scandinavian open? mylaps.com verkar dött och inget än på karlskogamotorstadion.com
Sjukt!!RR:Benny skrev:
kom igen nu!J.Andersson skrev:2448344Sjukt!!
Han får gasa lite till om han ska knipa varvrekordet.RR:Benny skrev:
RR:Benny skrev:
Ja det är den officiella ursäkten, jag har aldrig fått så ont i underarmen som jag fick nu... helt sjukligt. Har fortfarande lite ont faktiskt. Måste överangsträngt den ordentligt. Sen fick jag håll sista 3 varven oxå.. typiskt . Men första 10 varven var jag stolt över! Skulle kunna bibehållit position "bara om" osv... Vet vad som ska tränas på under vintern iaf. blev 1.08.5 som bästa tiden under race iaf.Hagster skrev:2448863Swedie kom tia. Startade 8a, låg 5a ett bra tag men han fick kramp i underarmen sa han så han orkade inte hålla det tyvärr. Men det var ett bra race. Robert Gull dominerade totalt. Helt sjukt va den grabben kör!
Anders G skrev:2449682Många tack för alla lyckönskningar till Robban & Teamet under helgen.. Någon som har MotoGP racet inspelat? Skulle vilja ha intervjun som var under warmup.
Gull Racing // Anders
Gustav O skrev:2449771Coolt av Kari Vehniäinen att komma trea i NSBK och sedan fyra i 250R.
Någon som har den svenska??Gurra Gixxer skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |