gelleråsen 10/9-06

Råhlin

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Växjö
Hoj
Bara Meck
Ingen som kan tipsa om var man hittar kval resultaten inför scandinavian open? mylaps.com verkar dött och inget än på karlskogamotorstadion.com
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Råhlin skrev:
2447525 Ingen som kan tipsa om var man hittar kval resultaten inför scandinavian open? mylaps.com verkar dött och inget än på karlskogamotorstadion.com

Om du är riktigt intresserad kan du säkert ringa Andreas Johansson, pressansvarig. Annars får du hoppas det komma något under dagen iom att de haft internetproblem på banan.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Råhlin skrev:
2447525 Ingen som kan tipsa om var man hittar kval resultaten inför scandinavian open? mylaps.com verkar dött och inget än på karlskogamotorstadion.com
Det jag vet är en del om 250 klassen. Kanske en liten tröst.
Kval.
1. Nicklas Cajback 1.07.5
2. Andreas Mårtensson
3. Robert Dobrich
4. Daniel Persson
5. Oscar Håkansson
6. Jan Corneliusson
7. Kari Pärtelpoeg
8. Anders Kihlander
9. Bertil Swenson
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Bra kört av Swedie 1,08,6

Och DON Q 1,09.6 nytt personbästa igen :)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Kolla tomas johansson r600 1.09.2 det va bara 3st från ss600 som hade bättre bästa varv på race o anders nr14 1.09.4 sjukt bra tider:yoparty
 

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Swedie kom tia. Startade 8a, låg 5a ett bra tag men han fick kramp i underarmen sa han så han orkade inte hålla det tyvärr. Men det var ett bra race. Robert Gull dominerade totalt. Helt sjukt va den grabben kör!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Hagster skrev:
2448863 Swedie kom tia. Startade 8a, låg 5a ett bra tag men han fick kramp i underarmen sa han så han orkade inte hålla det tyvärr. Men det var ett bra race. Robert Gull dominerade totalt. Helt sjukt va den grabben kör!
Ja det är den officiella ursäkten, jag har aldrig fått så ont i underarmen som jag fick nu... helt sjukligt. Har fortfarande lite ont faktiskt. Måste överangsträngt den ordentligt. Sen fick jag håll sista 3 varven oxå.. typiskt :D. Men första 10 varven var jag stolt över! Skulle kunna bibehållit position "bara om" osv... Vet vad som ska tränas på under vintern iaf. blev 1.08.5 som bästa tiden under race iaf.
 
Last edited:

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Tack.

Många tack för alla lyckönskningar till Robban & Teamet under helgen.. Någon som har MotoGP racet inspelat? Skulle vilja ha intervjun som var under warmup. :tungan
Gull Racing // Anders
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Gustav O skrev:
2449771 Coolt av Kari Vehniäinen att komma trea i NSBK och sedan fyra i 250R. :)

Särskilt eftersom han bara körde 250'in på warm-upen och startade sist på en lånad cykel.
Fast han är flerfaldig finsk mästare i 250 och har slagit Vesa Kallio i 250 också..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top