nypan skrev:2447204Är det någon som vet tider på racen imorgon? Skulle vara kanon om någon satt på ett schema över morgondagen.
nypan skrev:2447246TACKAR! Då vet man när man måste dit.
Fürstenhoff skrev:2447255Ngn som har kval tider i Rookie 600??
/Fürstenhoff.
Han hamnade i en skitgrupp som var omöjlig att komma om, han borde gått i depå och avaktat en stund. Han blev nummer 20 av 38 och är skitförbannad, men det är bara positivt för då är han riktigt taggad för morrondagen.Fürstenhoff skrev:2447383Näe, inget mer RR för en gammal gubbe som mig!!
Har ett intresse i en 15 åring som kör sitt första race denna helg - vet bara att han i första kvalet körde på 1.13.7 på sin gamla slitna orginal R6'a i från 2000 men skulle gärna vilja veta hur slut kvalet gick!!
/Furstenhoff
Fürstenhoff skrev:2447383Näe, inget mer RR för en gammal gubbe som mig!!
Har ett intresse i en 15 åring som kör sitt första race denna helg - vet bara att han i första kvalet körde på 1.13.7 på sin gamla slitna orginal R6'a i från 2000 men skulle gärna vilja veta hur slut kvalet gick!!
/Furstenhoff
Killen har ju det som krävs för att bli bäst, men han behöver ha några tävlingar i kroppen för att släppa nervositeten och pressen. ( det är ändå hans första tävling).Fürstenhoff skrev:2447417Med andra ord så glömde han dom råd jag gav han!! :O/
Ja ja ja, han får väl köra med huvudet i morgon i stället!!
/Fürstenhoff.
tiderna finns på mylaps.com sök på karlskogaFürstenhoff skrev:2447255Ngn som har kval tider i Rookie 600??
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2447255Ngn som har kval tider i Rookie 600??
/Fürstenhoff.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |