Ja-nej, geggmoppar körs inte på asfalt.
Ses på åsen imöra, italienskan är nytvättad och fin, skinnstället är väl impregnerat med fluglik. :metal
Om vädret ska fortsätta som det är nu Karlskoga imorgon så lär du få tvätta hojen igen
aha....det är du som bjussar på regnfikat alltså
Jag kommer inte om de regnar va fan
Då står jag en mil längre bort i ett garage o skruvar framgafflar.
Vafan sade du inte det tidigare för, har en showa som pinkar olja på dödsraketen, hämtade packboxar, skrapringar och olja precis...kan ta med det till åsen imöra, så servar du dem med när du ändå kladdar me't.
Vi överlevde iaf men det var på håret Tar nog en vecka att tina uppSkôj idag, helt makalöst flyt med vädret, bara sista passet som blev lite fuktigt. Led lite med de som hojade hem idag i sprutregn (man satt gött i Våfflan med italienskan i hEstsläpet, en java i näven och lite ljudbok som underhållning ).
Nu blire' horisontellt' på söffa, ha't gött!
/J
fasen pöjkar...
En annan har ju redan lastat av, tvättat, duschat och käkat kvällsmat
En bra dag allt i allt. Lite för många vurpor men annars helt ok.
synd på regnet inför sista timmen bara.
Tror nog att de flesta var riktigt nöjda och belåtna med dagen.
SGM: Trevlig att träffas IRL
Norman: fastnade jag? hälsa tanten
Är det bara jag som är kvar på hotellet?? Det var iaf störtskönt med ett hett bad efter dagens körning. Sidenunderställ var kanske inte ett helt genomtänkt val med tanke på dagens förhållanden... (skitkallt!!)
Är det bara jag som är kvar på hotellet?? Det var iaf störtskönt med ett hett bad efter dagens körning. Sidenunderställ var kanske inte ett helt genomtänkt val med tanke på dagens förhållanden... (skitkallt!!)
Vilka var det som fotade igår? Är lite nyfiken på att se hur man sitter på italienskan..
Rörlig film är inte mitt bräckliga sinne redo för, den chocken lär man inte överleva med.
Någon mer som är lite trött i benen idag?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|