Gelleråsen 19 - 20 April 2008

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Var riktigt bra väder i söndags... lyckades bränna mig på något konstigt sätt på snoken men den är väl för stor så den sticker ut när man drar upp visiret.. :tungan

Dålig bild med mobilkameran men lite avis kanske någon blir iaf...

mjo jag blir avis som fan, hade gärna vart o kört på åsen nu i helgen, vem var det som annordnade det hela??

//PB

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
efter första rakan två höger och i lilla vänstern så släpper det:confused: 50kmh max!

5 st fick frsamhjulssläpp direkt efter mig/då även en SMC instruktör!!!!

ps: sms ska väl inte läsas upp på sh / har man en fråga för man inte vet och är osäker kring vad smc är för något så borde man kunna ställa den utan att hela sverige skall få veta ?????:va

smcs kurs är det som fattas för tokiga gatåkare som sett på motoGP/
kul som satan var det och jag ska på fler......

Alla 5 gick av de 2 första varven. De flesta det första.
Kalla däck i kombination med kallt i backen.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
efter första rakan två höger och i lilla vänstern så släpper det:confused: 50kmh max!

5 st fick frsamhjulssläpp direkt efter mig/då även en SMC instruktör!!!!

ps: sms ska väl inte läsas upp på sh / har man en fråga för man inte vet och är osäker kring vad smc är för något så borde man kunna ställa den utan att hela sverige skall få veta ?????:va

smcs kurs är det som fattas för tokiga gatåkare som sett på motoGP/
kul som satan var det och jag ska på fler......

Var ju bara tvungen att retas med dig lite förstår du väl, ta inte illa upp;)
Trodde att vi hade den sortens dialog som tålde lite skämt, men om du tog illa upp ber jag om ursäkt!:pannkyss
Självklart var det tråkigt för både dig och hojen, ja du var ju inte den enda som körde av just där, på lördagen körde minst fem av där, på söndag vet jag inte.

Last edited:

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Såld GSX-R
Vilken rolig dag jag hade! Helt otroligt superkul för att uttrycka mig milt :).

Om den finns ngn bild på en gul 600 gixxer med blå väst (tror det var 18 jag fick - helt omotiverat ;)), stället svart och rött med mattsvart hjälm så skulle det vara roligt. Gärna i slutet på dagen när man fått till sig lite sittställning :D

Var bara där på söndagen.

Tack till alla engagerade instruktörer! Det var ni som gjorde dagen.
Och kanske solen...

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Vad jag vet var det tre stycken fotografer som tog bilder under helgen. Alla tre finns att hitta i den här tråden om jag har fattat det rätt!?

Shit, måtte de bli ok väder så man kan köra Falkenberg den 2/5... dom kör en heldag då och billigt verkar det vara oxå. Vad jag har hört är det bara en 500-ing :D Att det dessutom är "klämdag" för de flesta gör vällan inte saken sämre direkt. Banåkning är som en drog... Sjuuuukekul på hjul:tungan

MVH
I väntan på ett paket me stompgrips, bobbiner o kraschpuckar...

patR1k

Det kostar att ligga på topp..
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
snowracer tills våren kommer...
vart tog söndagsfotografen vägen?

efterlyser som några andra här bilder från söndagen... är det någon som känner till något om det? var ju fina bilder från lördagen å det vore ju kul om man var med på någon från söndagen :tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Hejhå igen, såg det var några som efterlyste söndagsfotografen.

Jag gissade på att det var Andy som var uppe då han ska bo bara någon km ifrån gelleråsen o titta vad jag hittade på hans sida:
http://motorsportbilder.nu/galleri/smcapril/index.htm

Vet inte om jag fick posta denna länken för honom men jag gissar det är okey, om han nu inte redan tillome postat den själv o jag missade på alla 3 sidor :D

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10

Jag gissade på att det var Andy som var uppe då han ska bo bara någon km ifrån gelleråsen o titta vad jag hittade på hans sida:

Vet inte om jag fick posta denna länken för honom men jag gissar det är okey, om han nu inte redan tillome postat den själv o jag missade på alla 3 sidor :D

Klockrent! Hittar dock ingen på mej, måste maila och fråga han om det finns fler!
Tack tack! :yoparty

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Hoj
R1 -07
Jo exakt, vit/svart ställ.. Måste kolla nogare då!

Jag hittar iaf kort på dig! Första sidan och i raden längst till vänter en bit ner på sidan... :tummenupp

Shit va roligt med kort! Fast man kanske får ta och bättre på lite saker till nästa bandag ser det ut som... :D

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia

jag fastnade! :D

väntar på bilder från avarage åxå...mums...dags att åka lite hoj i em...fika lite på rosenhill...

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Yamaha R6
Någon som sett några bilder från fredagen den 18? Såg att det var en som stog i slutet av rakan.

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Jag brukar åka runt och fotografera. Det går att höra av sig till mig om fotograf skulle behövas.
/Jompa.

Polarn

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
2008, Honda CBR1000RR
Hej!
Finns det nån chans att du har bilder på en Röd/svart CBR1000RR -08 från lördagen? Jag hade ett Alpine Stars skinnställ (vitt/rött/svart) och en Shoei hjälm.
Skulle vara nice med nån bild på nya hojen...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept