Gelleråsen 21/6 SMC 500kr!

Tankad

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2009
Ort
Ungern
Hoj
Yamaha R6 -09
Gelleråsen 21/6 SMC 500kr! FULLT

FULLBOKAT!

Tjenare!
Lägger ut detta för Bandit-Pers räkning, SMC Värmland.
Kom igen nu så vi får ihop tillräckligt med folk för att det ska bli av!

"Hej.
SMC Värmland har fått reda på av Bohlin Racing att det finns en ledig dag på "Gåsen" (21/6). Bohlin Racing har fått en sen avbokning, så frågan gick till SMC Värmland om vi ville/kunde hyra en dag. Vi har länge funderat på hur vi skulle "kompetenshöja" våra instruktörer och nappade på erbjudandet att hyra denna dag. För att finansiera "kalaset" måste vi vara flera än bara instruktörer från Värmland. Vi hinner inte "rodda" en fullfjädrad SMC-kurs. Vi kommer INTE att ha ambulans på banan, så det bygger på att vi använder huvudet till mer än att ha hjälmen på, men det brukar inte vara några problem. Vi kommer bara att flagga vid målet, eftersom det är dyrt att använda sej av "blinkfyrarna". Allt beror på antalet som anmäler sej och hur många som betalar in pengar snabbt. (500SEK på Nordea 3012 00 29553).
SMC Riks är informerade och försäkringen på din hoj gäller. Vi kommer att köra tre grupper och försöker anpassa stegutbildningen efter Er som är intresserade och efter antalet instruktörer som kommer att medverka.
Jag har beställt bra väder och även kollat tiodygnsprognoser, så det ser bra ut. (Växlande molnighet) kan det bli bättre????
För att kunna genomföra denna dag så behöver vi vara 47 deltagare, (då blir det 500:-/pers.) så TVEKA INTE UTAN ANMÄL DEJ OMGÅENDE till: Bandit-per på mejl:
persjoberg56@hotmail.com eller 070-6704150

Mat finns att köpa på Pit Stop Café och vi börjar 08.00 o slutar 17.00

OBS! Detta är ingen "riktig" SMC-kurs utan ett snabbt infall från SMC Värmland för att få ett tillfälle att utveckla oss själva.
/MCT från Värmland genom Bandit-per"
 
Last edited:

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Jävla skit att man är fast i studier just under denna månad!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni kanske skulle kunna anordna fler tillfällen utan ambulans?
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Det här var ju en hastigt påkommen körning i o m att banan blev ledig med kort varsel.
Själv kom jag på att jag tagit ett extraskift tis em så det blir bara körning fram till tolv för mig :gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top