Vad händer om man anmäler sig nu, betalar och ni inte får ihop 47 deltagare, blir det inget då?
Betalar ni tillbaka pengarna via kontot då?
Överföring till bank Nordea(500SEK på Nordea 3012 00 29553).
Betalt!
Får man nån slags kvitto på att man är anmäld eller hur gör man såhär snabbt inpå? /Lassis
Hur många är det som kommer nu?
Kan ni beskriva upplägget lite för dagen? Har inte varit på så många bandagar, så vore intressant och veta vad man har att vänta sig om man kommer dit...
Betalt!
Får man nån slags kvitto på att man är anmäld eller hur gör man såhär snabbt inpå? /Lassis
I´ll be there!
Tänkte höra vilken väg du tar ner om vi skulle ha möts upp för en samåkning? Jag åker troligtvis via Mockfjärd-Fredriksberg.
Kanske kan mötas vid Vansbro?
Jag har en plan på att bila ner och sova i Karlskoga inatt men vid sjysst väder kan jag väl kanske ändra mig
Åker Mora-Vansbro-Filipstad/Karlskoga, hittar inte sista milen utan har alltid åkt över Filipstad hittills.
När tänkte du åka?
Någon som vet hur lång tid det tar att köra upp från Uddevalla?
Ca 2.5 timmar. Körde till Gåsen från Uddevalla förra sommaren (med bil). Det är ju inte jättesnabb väg förbi Lidköping osv. Sen svänger man av vid OKQ8 i Laxå och den vägen upp mot Karlskoga är ju inte heller så snabb. Alternativet är ju upp genom Dalsland via Karlstad.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |