Gelleråsen 22-23 Maj med www.banåkning.nu

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Tack för trevliga gasardagar! Det var värt alla 124mil för att ta sig dit(+18bonusfelkörarmil). Trevliga arrangörer & folk för att inte tala om den suveräna banan :yoparty Nu väntar man på 5-6juni på Midlanda! :tummenupp

Last edited:

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Tack för trevliga gasardagar! Det var värt alla 124mil för att ta sig dit(+18bonusfelkörarmil). Trevliga arrangörer & folk för att inte tala om den suveräna banan :yoparty Nu väntar man på 5-6juni på Midlanda! :tummenupp

perfekt att du tyckte det var kul och vill vara med igen, har du testat brödrosten......:D :D

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
perfekt att du tyckte det var kul och vill vara med igen, har du testat brödrosten......:D :D
Hehe nope inte ännu...ganska tufft att den rostar KTM loggan i brödet ...men jag har planer på att pillra dit GSX-R loggor istället :lol

Last edited:

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
Jag bara säga att det var 2gryma dagar åkning. tack o bock banåkning.nu :tummenupp .Vill även be den som körde provkörde den vita rc8 dag2 om ursäkt att jag skar av ditt spår i hårnålen.Jag lyfte bakhjulet och satte ner det lite snett när jag bromsa om.
Hitta en bild på nån norrläningar:näsblod

Bifogat

• xyron.jpg
    xyron.jpg
    109.6 KB · Visningar: 121

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Föresten hur gick det med dom stackarna som fick åka ambulans?
Hoppas ingen gick alldeles trasig.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Tack alla för riktigt trevliga dagar, var en riktigt rolig tillställning!
Hoppas vi ses på resten av körningarna i sommar!

Jag bara säga att det var 2gryma dagar åkning. tack o bock banåkning.nu :tummenupp .Vill även be den som körde provkörde den vita rc8 dag2 om ursäkt att jag skar av ditt spår i hårnålen.Jag lyfte bakhjulet och satte ner det lite snett när jag bromsa om.
Hitta en bild på nån norrläningar:näsblod

Den där bilden kommer att förstoras och ramas in bakom vardagsrumssoffan :tummenupp Den bilden var riktigt klockren, ligger före johan, knät i backen och handen i luften samt reklamen i bakgrunden
Men för att p-nutz dekaltrimmningen ska få sitta kvar på transiten äre originalet till mig, kan sträcka mig till en mindre klibba i högra hörnet :yoparty

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
Tack alla för riktigt trevliga dagar, var en riktigt rolig tillställning!
Hoppas vi ses på resten av körningarna i sommar!

Den där bilden kommer att förstoras och ramas in bakom vardagsrumssoffan :tummenupp Den bilden var riktigt klockren, ligger före johan, knät i backen och handen i luften samt reklamen i bakgrunden
Men för att p-nutz dekaltrimmningen ska få sitta kvar på transiten äre originalet till mig, kan sträcka mig till en mindre klibba i högra hörnet :yoparty

pm mailadress eller msn kanske....jag förstår inte hur pnutz-dekalerna hamna på din buss.dom måste vara populära:tungan

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
2038 (8Gb) bilder finns i min kamera. Bilder på alla som körde:D

Men jag har inte så bra vinklar i.o.m. att jag tog nere i Trösen som flaggvakt och i från depån i depåkurvan. Men många sekvenstagningar blev det. Snabb kamera är kul. 6,5bilder/sek:tuttar

Men sen ska man ju klara att lägga upp dem också. tyvärr har jag bara 0,4 upp efter grävningar i gatan utanför här.
Dumt att lägga alla på SH. Något annat förslag?

Dal-Mausen

Hur blev det, har du lagt upp bilderna någon stans? :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0