pajas
Bannad
plats köpes!!!!!!!
Köp min i snabba gruppenplats köpes!!!!!!!
Köp min i snabba gruppen
var är bilderna!?QUOTE]
De kommer, har några att gå igen först men skall försöka få upp dem under dagen.
Förutom vädret så var dagen klockren. Det var min första körning med Actionpics och det kommer lätt att bli fler. En eloge till funktionärerna som stod ut i regnet och kylan.
Det enda jag saknade var en ruta på inskrivningsblanketten för "närmast anhörig". Olyckor händer rätt lätt och att leta efter detta i efterhand kan vara rätt marigt. I mitt fall är det så att de flesta känner mig som ett nick på Sporthoj.com och i bästa fall har mitt mobilnummer.
/RMT
Är du hel? Det såg inte så trevligt ut när du låg helt stilla mitt i banan.Är hyggligt mordbultat efter highsidern ut på start och mål, men ingen kommer ihåg en fegis...
Är du hel? Det såg inte så trevligt ut när du låg helt stilla mitt i banan.
Intresseklubben undrar vad du hade för sulor på?
Krya på dig!
/A
Krya på dig!
/A
var är bilderna!?QUOTE]
De kommer, har några att gå igen först men skall försöka få upp dem under dagen.
Servern din sida ligger på är antingen överansträngd eller så är inte min och din dator kompisar!
Nån aning om vad problemet är?
Gratis webbhotell på Grönland?
Vill minnas att min gode depågranne hade slicks.
Märke okänt.
Servern din sida ligger på är antingen överansträngd eller så är inte min och din dator kompisar!
Nån aning om vad problemet är?
Gratis webbhotell på Grönland?
Fungerar utmärkt för mig, egen server
Hemma igen!
Inte kul att köra omkull, men jag mår rätt bra. En komprimerad kota i ländryggen och sprickor i bröstkorgen. Tack till de mycket kompetenta instruktörer och sjukvårdspersonal som hjälpte mig
Mats
Hemma igen!
...
Jag gick in som vanligt i högern och tog höjd mot bankanten för att få en bra ingång i högern ut mot start och mål. Men båda däcken släppte samtidigt, kanske var jag för långt ut mot kanten där det ligger lite grus och däcksrester.Jag låg som första hoj bakom, såg bara hur det blev ett stort dammoln av dig och hojjen. Vet du vad som hände?
Jag antar att jag kom för nära bankanten alltså. Jag lade ej på någon broms, så det måste ha varit något skräp på banan, tyckte inte heller att nedlägget var för mycket. Man lär sig av misstagenBakdäcket släppte först, tror du var påväg mot en hederlig lowslide, men bankanten/sandfållan kom ivägen först eftersom du låg i spåret ganska nära vänsterkanten. Jag kommer inte ihåg om du hade bromsljus på, så jag vet inte om du la på broms eller något där, men det var ganska tidigt som det släppte, inte jättemycket nedlägg eller så.
Gott att det verkar ha gått bra med dig, det gick iallfall ganska fort där under ett par varv när det hände!
Krya på dig!
/A
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |