De va ju skoj de där.
Nån som har bilder?
Hittade en på dig. Men jag tror den är photoshoppad för jag såg aldrig till dig ute på banan. Va det rea på ettor på hojarna?
De va ju skoj de där.
Nån som har bilder?
Jag kommer aldrig någonsin mer köra med Banåkning.nu
Jag har aldrig någonsin blivit så illa behandlad av en arrangör o kännt mig så ovälkommen som av dessa.
Om du är "nybörjare" är du INTE välkommen, du skall ha banvana. Hur definerar man banvana?
Jag har säkert kört 30 bandagar..hmm är det banvana??
Här kommer en liten kort historia.
Torsdag: Blir nästan torpederad 4 gånger under denna dag.
Fredag: vill inte köra men med lite övertalning från underbara människor (min pojkvän, min granne, o tjejerna med lelle´s släpet) så går jag ut på banan.
Hinner 3 varv så var det dags igen. går av banan o pratar med arrangören och får till svar -vad kan vi göra.
Ok går ut igen på andra passet o återigen så blir det en händelse där det kunde ha gått riktigt illa..glad att jag har ögon i nacken.
Går i depå o pratar denna gång gråtande med arrangören. Det är då jag inser att dom skiter fullkomligt i vad som händer på banan och i om en deltagare är ledsen o missnöjd
Efter ett tag så är vi 4 personer som står o klagar hos arr.på att det körs illa folk går in o snor idealspår pressar sig fram i konstiga situationer o likn.
Får återigen till svar, vad kan vi göra.
Jag ger då förslaget att samla medel gruppen o säga att det ser lite illa ut därute så nu får ALLA börja tänka på hur ni kör, för då pekar man inte ut en enskild individ utan hela gruppen få ta skiten.
Det va den sämsta o mest opedagogiska genomgång jag någonsin hört.
Som arrangör ska man ta ansvar och ha ett säkert upplägg på en bankörning.
Så är inte fallet här.
Kör du inte som en licensförare är du inte välkommen hos banåkning.nu
Jag kommer aldrig någonsin mer köra med Banåkning.nu
Jag har aldrig någonsin blivit så illa behandlad av en arrangör o kännt mig så ovälkommen som av dessa.
Om du är "nybörjare" är du INTE välkommen, du skall ha banvana. Hur definerar man banvana?
Jag har säkert kört 30 bandagar..hmm är det banvana??
Här kommer en liten kort historia.
Torsdag: Blir nästan torpederad 4 gånger under denna dag.
Fredag: vill inte köra men med lite övertalning från underbara människor (min pojkvän, min granne, o tjejerna med lelle´s släpet) så går jag ut på banan.
Hinner 3 varv så var det dags igen. går av banan o pratar med arrangören och får till svar -vad kan vi göra.
Ok går ut igen på andra passet o återigen så blir det en händelse där det kunde ha gått riktigt illa..glad att jag har ögon i nacken.
Går i depå o pratar denna gång gråtande med arrangören. Det är då jag inser att dom skiter fullkomligt i vad som händer på banan och i om en deltagare är ledsen o missnöjd
Efter ett tag så är vi 4 personer som står o klagar hos arr.på att det körs illa folk går in o snor idealspår pressar sig fram i konstiga situationer o likn.
Får återigen till svar, vad kan vi göra.
Jag ger då förslaget att samla medel gruppen o säga att det ser lite illa ut därute så nu får ALLA börja tänka på hur ni kör, för då pekar man inte ut en enskild individ utan hela gruppen få ta skiten.
Det va den sämsta o mest opedagogiska genomgång jag någonsin hört.
Som arrangör ska man ta ansvar och ha ett säkert upplägg på en bankörning.
Så är inte fallet här.
Kör du inte som en licensförare är du inte välkommen hos banåkning.nu
fanns där inga föråkare som hade lite koll??? här på falken e dom jävligt duktiga på att plocka av vårdslösa förare, först en varning fortsätter dom så e det tack å adjö man måste ju respektera varann där ute för trots allt så ska man ju ha en jävligt trevlig stund utan krascher ute på banan, jävligt dålig stil dock av arrangören att inte hörsamma klagomålen.
torsdag: NÄSTAN torpederad fyra ggr! vad innebär det? vet inte hur många gånger jag NÄSTAN blivit torpederad, bara och hänga kvar i mitt spår o låta omkörande ta sitt, är han först in, ja då är spåret hans. inga konstigheter?
fredagen: kan jag inte svara för vet ej vad som hände
Fanns föråkare i alla grupper.
De gånger jag körde i berörd grupp så såg jag inga fula omkörningar. Ingen deltagare som var fram och påpekade något för mig.
Hörde att det var en på torsdagen som fick en varning.
Efter de 4as klagomål så kallades det till ett möte. Var själv på banan vid tillfället så vad som sades på det vet jag inte.
Följande pass hade vi "extra övervakning" och vi såg forftfarande inga fula omkörnigar. Vi hade även posteringar/flaggvakter ute på banan. De såg inte hellre massor med farliga omkörningar.
Tråkigt att du upplevde det på beskrivet sätt
På torsdag förmiddag hade vi ovanligt mycket vurpor. Mer än vad vi haft på alla övriga körningar i år med banåkning.nu samantaget. Vilket var mycket tråkigt, Inga allvarliga skador som tur var.
Tycker personligen att de två dagarna fungerade mycket bra.. Och jag är övertygad om att de är betydligt fler som är nöjda med dagarna än de som är missnöjda..
//Ezzo
jag körde inte
Det fanns föråkare på torsdagen första passet sen var det hopp o lek.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|