Gelleråsen 29-30 AUG med www.banakning.nu

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Det var roligt ända tills McDoktorn körde förbi mig. Då åkte jag hem. :mad:

Tack för i år, banåkning.nu - jag kanske besöker Amsberg en av söndagarna.
 

IGNJATOVIC

Guest
Vill skicka iväg en ursäkt till killen som jag nästan körde på igår. Det var vid den där väldigt skarpa högern efter S-kurvan. Jag kom för snabbt och missbedömde din hastighet + att jag tänkte göra en väldigt korkad omkörning - varför? Tja - jag vet inte...

Slutade med att jag for rakt ut i asfalten precis när du tänkte svänga höger. Verkligen tur att det inte hände något. Mkt dumt gjort av mig - sorry!
 

Mini SV ?

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Bästerås !!
Hoj
KTM 690 SMR
aa tackar för ett bra ordnat event!!

är det någon som har bilder från ons och tors så lägg gärna upp dem någonstans så man kan kolla lite.
 

andjim

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Södermanland
Hoj
KTM ?
Jag måste också skicka ett stort tack till arrangörerna....
Kanonbra...samt att också AVA-MC var där med demohojar
samt Touringbutiken som sålde grejor var ett EXTRA tillskott
borde vara flera MC butiker som ställer upp på bandagar.
 

DrPain

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Nära ringen.
Hoj
ZX10r, -04
Så, nu finns alla bilder vi har tagit upplagda på servern nedan. Tack till Clawster för hjälp med servern och tack till Emelie som fotade de här två dagarna.

http://home.nykoping.nu/~drpain/

Det är bara att ta vad ni vill ha till eget bruk. Vill ni göra något annat med dem vill jag gärna bli meddelade!
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Ja det var nära. Jag började svänga och markerade det genom att börja hänga och såg helt plötsligt att du stal mitt sår. Rätade upp cykeln och var nära att åka av. Var rätt så förbannad för det kunde ha gått riktigt illa. Omkörning på ytterspåret är alltid att föredra. Apology accepted!


Vill skicka iväg en ursäkt till killen som jag nästan körde på igår. Det var vid den där väldigt skarpa högern efter S-kurvan. Jag kom för snabbt och missbedömde din hastighet + att jag tänkte göra en väldigt korkad omkörning - varför? Tja - jag vet inte...

Slutade med att jag for rakt ut i asfalten precis när du tänkte svänga höger. Verkligen tur att det inte hände något. Mkt dumt gjort av mig - sorry!
 

IGNJATOVIC

Guest
Ja det var nära. Jag började svänga och markerade det genom att börja hänga och såg helt plötsligt att du stal mitt sår. Rätade upp cykeln och var nära att åka av. Var rätt så förbannad för det kunde ha gått riktigt illa. Omkörning på ytterspåret är alltid att föredra. Apology accepted!

Okej vad skönt:) Ska ta det lite lugnare nästa gång.
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Vi från www.banakning.nu tackar er alla för underbar sommar och en kanon
avslutning. Just nu jobbar vi på för nästa års körningar och om ni har några
förslag eller önskningar motager vi dom gärna. Vi kan nog redan nu utlova att vi kommer att köra på andra banor än i år, vissa utomlands...Våran hemsida kommer att ändra utseende innom kort och alla reggade användare kommer att få nyhetsbrev med jämna mellanrum.

Lev väl, vi ses nåsta år
www.banakning.nu
Micke & Peter
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top