Lista uppdateradTinaTjejen skrev:2137282arweeee, uppdatera sej listan nu..
JV skrev:2200867Uppdatera
aRWe skrev:2210367Inga fler som vill testa bana, det är nu fritt att anmäla sig.
Det är inte hojen som sätter begränsningarna det är föraren. Detta är bevisat av den film som ligger ute på nätet där någon Guldvinge kör kurviga vägar så vi alla får stå där med våra fina sporthojarsporTlovEr skrev:2210370Jag kommer gärna att testa mer ännu mera på bana snart, FÖRHOPPNINGSVIS har jag redan till Gelleråsen en bättre "banhoj" att köra på och Rf:en får söka ny chaufför, så kanske man utvecklas ännu mer som förare.
aRWe skrev:2210396Det är inte hojen som sätter begränsningarna det är föraren. Detta är bevisat av den film som ligger ute på nätet där någon Guldvinge kör kurviga vägar så vi alla får stå där med våra fina sporthojar
Va e de för en då?sporTlovEr skrev:2210399Jepp vet det...hursomhelst så tror jag at jag kommer att trivas bättre om man får en mer lättjobbat och smidig hoj ialla fall!
TinaTjejen skrev:2211619Va e de för en då?
ahaaaa.. nåja bättre än Rf kanske?sporTlovEr skrev:2211663Just nu ser det ut som en R1 "Polkagris" från 98.
Fortsättning följer..
TinaTjejen skrev:2211669ahaaaa.. nåja bättre än Rf kanske?
Taste is like assholes.
Everybody got one.
Men hur går det med ryggen å så då?
UT och provkör bara!sporTlovEr skrev:2211750Ryggen går nog bra..men jag är nog öppen för flera förslag på hoj än R1, imorrn kanske Rf:en försvinner iaf(?) och med skräckblandad förtjusnande iver efter ny är stor..
TinaTjejen skrev:2212271UT och provkör bara!
TLR kanske? Du ville väl ha twin? Touring-, bana-, skjutsa-hoj.
Nyare Gixxer?
Jag har hört några få med kass rygg säga att de har svårt med sittställningen på sportmodeller. Men det kan ju delvis bero på att de kan ha suttit fel, (d.v.s. hängt på styret).
Lycka till!
Det är kul och oerhört förvirrande att tjacka hoj
Lindén skrev:Jag e på!
Snabb grupp eller licens vill jag åka med...
Vem betalar jag till?
700:- BETALAR NI TILL LRMC PG 128 44 46 - 0, uppge ert nick och vad det gäller.Sb skrev:2260797Jag och Björn vill med!
Är det bara att betala? Vad händer då om nån annan hinner före när det bara är 3 platser kvar?
/Sara
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |