Macke skrev:Hmmmm... såg inte så farligt ut, det kändes mycket värre...
Framförallt såg det ut som du hade en massa tid på dig att hinna bromsa Men som du sa så kommer den där svängen ganska fort mot en när man sitter där på hojen.
Macke skrev:Hmmmm... såg inte så farligt ut, det kändes mycket värre...
Rättelse: 6. (53) Hogstroms.com Endurance TeamTom skrev:Preliminärt resultat Endurance.
1. (112) Carlbarks Motor
2. (23) MC-Montörerna Racing
3. (4) Team Proact
4. (46) Werner Racing
5. (58) Camatec
6. (53) Hagströms.com End.
7. (44) NilsSand
8. (30) Team TIF Racing
9. (31) Carpart Racing
10.(7) Kullens Kanon Kulor
11.(93) Peter Lindén II
12.(10) Mats Winberg
13.(45) RVS Racing
14.(88) Ei Saa Peytää
15.(38) Skåneligan
16.(36) VRT Racing
17.(56) Att Leva
Dessa är alla resultat för dagen. Nu återstår bara grilla och öl
Mer rapporter kommer när det finns nya saker att rapportera.
Jag sket i racet eftersom min paraplyflicka inte kom.duckie skrev:Hur gick det då? Rapport!
*Knaster sprak* Lystring lystring samtlige forare, det saknes airfence i slutet pau raukan, derforr sitter jaug daer som the human airfence med min mauge, om ni chrascher in i min mauge så kommer jaug att drau ett halsbloss och sen bergar jaug er naer jaug haur reukt ferrdigt.... takk.Goodstuff skrev:3. Mike Luff bärgar hojar.
Vurpan berodde på monstereffekten som släpptes lös på en blöt fläck = highsider. Jag såg Kim först efter kraschen när han kom gående som en träskman. Har du bilder? Vill se! Vad bra att jag bytte till nya fina vita stället, nu har jag halva Gelleråsens asfalt ingrusad på hela baksidan!erik skrev:Tror inte vurpan berodde på att han fick väja. Har en bildserie på dessa två vurpor som hände samtidigt och det ser inte ut som Torkels vurpa beror på annat än honom själv.
Torkel skrev:Vurpan berodde på monstereffekten som släpptes lös på en blöt fläck = highsider. Jag såg Kim först efter kraschen när han kom gående som en träskman. Har du bilder? Vill se! Vad bra att jag bytte till nya fina vita stället, nu har jag halva Gelleråsens asfalt ingrusad på hela baksidan!
GSXR1100R skrev:*Knaster sprak* Lystring lystring samtlige forare, det saknes airfence i slutet pau raukan, derforr sitter jaug daer som the human airfence med min mauge, om ni chrascher in i min mauge så kommer jaug att drau ett halsbloss och sen bergar jaug er naer jaug haur reukt ferrdigt.... takk.
Mille-R skrev:Jag sket i racet eftersom min paraplyflicka inte kom.
Det låter bra det Fast det var inte riktigt henne jag tänkte på, den här hade jag mer tänkt som en permanent paraplyflicka men hon verkar ha ändrat sig tyvärr.Nysse skrev:Ehh....om det är den jag tänker på så var hon ute och åkte hoj i regn frivilligt men hon kommer dyka upp på nått race...
...med paraply.
erik skrev:Kraschbilder 250SP, lite taskig skärpa men det får man leva med...
Oj oj, här händer det grejor! Har du flera bilder från racet kanske?erik skrev:Kraschbilder 250SP, lite taskig skärpa men det får man leva med...
Torkel skrev:Oj oj, här händer det grejor! Har du flera bilder från racet kanske?
Torkel skrev:Oj oj, här händer det grejor! Har du flera bilder från racet kanske?
erik skrev:Visst har jag det, totalt 59 st från 250. Kommer du vara i KGA i helgen? I så fall kan du glida förbi racercalles tält så ska du få en cd.
Nix, jag tror inte att jag kommer att vara där men ge gärna Calle CD'n i såna fall. Kul!erik skrev:Visst har jag det, totalt 59 st från 250. Kommer du vara i KGA i helgen? I så fall kan du glida förbi racercalles tält så ska du få en cd.
Macke skrev:Inga bilder på oss STORA debutanter?
Torkel skrev:Nix, jag tror inte att jag kommer att vara där men ge gärna Calle CD'n i såna fall. Kul!
Berra: Kanske inte är så smart att sova vid starten? Ska genast sluta med det! Finfina bilder för övrigt, första gången man står i pole är lite speciell och kul att ha kort på. Kände igen mig i det Macke skrev om okontrollerat fnitter i hjälmen under kvalet, haha!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |