Gelleråsen SO/SM

@ngel

Guest
S-lar vad snygga bilder! :yoparty
Nu får du snart skaffa eget galler du med :D Du kommer inte undan nu ;)
Mitt galleri är fullt så jag får inte ut mer.. Antingen så får jag peta bort de äldsta eller så får jag ligga lågt tills näst säsong så börjar jag på nytt igen.. Ska bara hitta annat webbhotell som inte är så snåla med plats :)

Ska du med ut på Falken också? Sätt gubben med en öl i handen så reder han sig .. ;) Sen kan vi sticka ut och knäppa loss som sjutton.. :D

Aaco

Finns bakom kameran
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
utbytt mot barnvagn -09
Tack så mycket!!
Jo jag hade tänkt skaffa mig det till nästa säsong....känns lite meningslöst när det bara är ett race kvar...
Självklart ska jag följa med...:) Finns ju inget roligare än att försöka få till de där speciella bilderna....*som dock lyser med sin frånvaro ibland*:D
Gubben klara sig själv????Hehe...du har då inte varit med den här veckan efter kraschen...:hihi Nåja....en öl eller två (eller rättare sagt ett dussin eller två) så dämpas nog hans största abstinens att inte själv få åka.....*vågar inte lämna han ensam med en racehoj*:D

Vi ses i helgen!!!

@ngel

Guest
Tack så mycket!!
Jo jag hade tänkt skaffa mig det till nästa säsong....känns lite meningslöst när det bara är ett race kvar...
Självklart ska jag följa med...:) Finns ju inget roligare än att försöka få till de där speciella bilderna....*som dock lyser med sin frånvaro ibland*:D
Gubben klara sig själv????Hehe...du har då inte varit med den här veckan efter kraschen...:hihi Nåja....en öl eller två (eller rättare sagt ett dussin eller två) så dämpas nog hans största abstinens att inte själv få åka.....*vågar inte lämna han ensam med en racehoj*:D

Vi ses i helgen!!!

Förstår det.. :)
Du de där bilderna de sitter sabla långt inne ibland .. Tog lite på Knudan nu i helgen .. Blev bara bläää ... Kanske ett eller två som var något att ha ... Inte mer..

He he .. Vi sätter honom med 2 flak med bira så är han nog lugn, fast du får väl titta till han efter ett tag, mycket bira = mycket dassbesök :rofl
Förstår att han har abstinens nu.. haha.. Han får endast gå och klappa på de gröna hojarna i helgen ... Nada mer... :D

Vi ses i helgen ... Vi kan sitta och skåla på kvällarna över de superba bilderna vi tar ;) eller dränka sorgen över de bedrövliga .. Snarare det sista för min del ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept