Genrep: Sporthojspub i BORLÄNGE 14/10

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Det där med balansering av mat/alkohol är knivigt.

Om man inte äter före så behöver man inte dricka så mycket. Nackdelen är att det är svårt att veta när man har fått nog så risken för drängfylla är överhängande.

Är man proppmätt så får man hälla i sig kamelmängder innan yrseln inträffar. Nackdelen är att mängderna kostar lite. En uppenbar fördel är att om man håller ut länge så kan man vara rätt bladig när man vaknar dan efter. Om man har likadan leverfunktion som mej alltså.

Ååååååhhhh, beslut, beslut, beslut.....

Puttete

Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Gatekeeper skrev:
2535954 En massa blaj

Om du med bra menar att man är så full så man inte kan gå själv när man vaknar så visst, jag vet hur bra det brukar gå. :huvet

Är du min coach? Snacka om en blind som leder en blind.....

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Puttete skrev:
2536037 Om du med bra menar att man är så full så man inte kan gå själv när man vaknar så visst, jag vet hur bra det brukar gå. :huvet

Är du min coach? Snacka om en blind som leder en blind.....

Börja kröka på dan typ kl 12 å sikta på drängfyllan redan vid 17 tiden för att plana ut lagon till 19 och då börja fylle äta? Fyll på med mera vätska vid behov?:tummenupp :D

Puttete

Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Stoppsladd skrev:
2536087 Börja kröka på dan typ kl 12 å sikta på drängfyllan redan vid 17 tiden för att plana ut lagon till 19 och då börja fylle äta? Fyll på med mera vätska vid behov?:tummenupp :D

Jo, den taktiken behärskar jag till fullo men jag har några åtaganden av familjär karaktär under dagen och jag betvivlar att dom skulle förstå det roliga i det hela. Själv skulle jag tycka att det var skitkul.

Som sagt, det är en klassiker. :tummenupp

// P

tobbe_falun

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
R6 -07,fiddy, plastraket
nu blev man ju riktigt sugen på att ta några bärs med likasinnade,
men vi får se hur det blir!

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Stoppsladd skrev:
2535774 Så nu är det alltså INGET käk förbokat? Bäst å fråga så man inte kommer di proppmätt :D

Nix, inget förbokat, det var bara du som förbokade, så då tyckte jag det var bättre att alla beställer det de vill ha på plats. Hoppas inte alla har lika svårt att beställa öl som maten :tungan

Vi ses! /SheDevil

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Nu era satar är jag obannad!!!!1

Jag har i min ofrivilliga frånvaro arbetat upp ett raseri som jag måste få utlopp för, varför ett fylleslag ligger farligt nära för min del.
Tur för er är att jag har gott ölsinne och aldrig blir arg, bara på taxichaufförer - så håll mej borta från såna så ska allting gå bra.

vi ses på lördag, puss puss

jag ska uppdatera listan nu.

Nett

Triplebruden
Gick med
7 Mar 2003
I mitt hus med konstiga formklippta buskar.
Hoj
Speed Triple
På lördag em ska jag träffa 15 "damer" vilket förmodligen kommer att leda till att vi springer runt halvnakna (underklädsvisning) :Rockbanan med ett glas vin eller fem.
Om man tar sig därifrån helskinnad så kikar jag förbi med eller utan sällskap
:fyllisar

Ha det bäst :tummenupp

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
SheDevil skrev:
2536189 Nix, inget förbokat, det var bara du som förbokade, så då tyckte jag det var bättre att alla beställer det de vill ha på plats. Hoppas inte alla har lika svårt att beställa öl som maten :tungan

Vi ses! /SheDevil

Tackar! Då vet ja. F-n planerar inte folk längre?:D Bara ja tydligen..

Hoppas man hittar chaufför då....:va

Puttete skrev:
2536111 Jo, den taktiken behärskar jag till fullo men jag har några åtaganden av familjär karaktär under dagen och jag betvivlar att dom skulle förstå det roliga i det hela. Själv skulle jag tycka att det var skitkul.

Som sagt, det är en klassiker. :tummenupp

// P

Jo vi är några i min krets som brukar köra den där stilen. Börja tidigt å håll lagom nivå hela kvällen..... :rolleyes: Senast kl 14 ska man då börja om man ska ut :tummenupp

Last edited:

SheDevil

Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Stoppsladd skrev:
2536087 Börja kröka på dan typ kl 12 å sikta på drängfyllan redan vid 17 tiden för att plana ut lagon till 19 och då börja fylle äta? Fyll på med mera vätska vid behov?:tummenupp :D

12? Så sent? Vi tänkte börja vid 11! Vid 19-tiden är allt om mat redan bortglömt och det är vid detta stadie man tycker att man är rätt så smart och framför allt rolig. Konstigt bara när man tänker på det att den enda som skrattar åt skämten är en själv... Hmmm... :va

Har någon av er hästsvans eller bär keps är ett råd att hålla er udan från mig, är jag i sk "kl 19-stadiet" får jag en helt obotlig lust att rycka i hästsvansar och sno kepor. :fyllisar

Kul tjej, visst då? :rofl

/SheDevil

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Hoj
Aprilia RSV4R-10
jocke i köping skrev:
2534422 ta med italienskan ,, he he poppis på krogen i B-länge :tummenupp
Tror du man kommer in med henne där..:D Tror killarna i gult blir lite sura då:hihi

Last edited:

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
SheDevil skrev:
2536855 12? Så sent? Vi tänkte börja vid 11! Vid 19-tiden är allt om mat redan bortglömt och det är vid detta stadie man tycker att man är rätt så smart och framför allt rolig. Konstigt bara när man tänker på det att den enda som skrattar åt skämten är en själv... Hmmm... :va

Har någon av er hästsvans eller bär keps är ett råd att hålla er udan från mig, är jag i sk "kl 19-stadiet" får jag en helt obotlig lust att rycka i hästsvansar och sno kepor. :fyllisar

Kul tjej, visst då? :rofl

/SheDevil

Tyvär. Varken Keps bärare eller långt hår. Men ja tror nåra av dom andra i "gänget" ligger risigt till då :D

Får väl se när man börjar värma upp då. Har i vilket fall slut på Absinth så nån raket start lär det ju inte bli....
Ska iaf ner till Blge på förfest hos "Cosmos"(nej inte stället...) innan S1

Daem bruden att du åker R6a saknar min 03a nåt fruktansvärt....:gnissla Men Duckie vet ju hur ja brukade/ brukar köra:tungan så det kanske va lika bra att den fick gå...:rolleyes: Grymt skön hoj iaf.

Flyer

...?
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Multistrada -03, Cagiva Elefant ie GT-91
Nett skrev:
2536425 På lördag em ska jag träffa 15 "damer" vilket förmodligen kommer att leda till att vi springer runt halvnakna (underklädsvisning) :Rockbanan med ett glas vin eller fem.
Om man tar sig därifrån helskinnad så kikar jag förbi med eller utan sällskap
:fyllisar

Ha det bäst :tummenupp

Kom som ni är! :tummenupp

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Kom precis in efter en brottar tur med hojen

Första ölen knäppt....:fyllisar

Laddar nu med lite gammal hederlig tysk heavy metal :yoparty

Groover

bensinist
Gick med
8 May 2006
Hoj
Tuono R-06
Nu är farbrorn hemma i boet. Hel å ren :gnissla

De e bara konstatera man e ingen tånnåring längre :näsblod

... tänk va folk som åker hoj är trevliga att umgås med :tummenupp

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Groover skrev:
2540313 Nu är farbrorn hemma i boet. Hel å ren :gnissla

De e bara konstatera man e ingen tånnåring längre :näsblod

... tänk va folk som åker hoj är trevliga att umgås med :tummenupp

De kan farbor ta å skriva opp!

Nu e man hemma.....trött å sliten, jäkla kaniner....:D

Flyer

...?
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Multistrada -03, Cagiva Elefant ie GT-91
Tack för igår/imorse... Nu är jag lite äldre, men inte ett dugg klokare...:sjuk

SheDevil

Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Hej!

Trevligt att träffa er i lördags! Hann ju inte riktigt prata med alla, men det kanske jag gör nästa gång :fyllisar

Duckie, kul att få se personen bakom nicket. Hoppas det blir fler gånger...

Puttete, hoppas du har kommit över våran kamrats fysiska närmanden!! Det kanske var håret som gjorde det? Roligt var det i alla fall :hihi

Stoppsladd, nej, det blir ingt skjutsande! Av din beskrivning på hur fort du kör, så tror jag att jag skippar det. Men, vi ses på Ingels väg i sommar! Jag är det blå stecket som susar förbi! OK det kanske inte blir ngt blått streck, men åtminstonde ett helhjärtat försök. :tungan

Flyer, nu vet jag hur en Multistrada ser ut...

Ha det bra gott folk/SheDevil

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...