Ger fingret i luften för vad

Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Kan han säkert, men om du tittar noga ser det ut som han måste väja för en bil som defenitivt gör fel.

Inte säker, men ju mer jag tittar ser det så ut.
Jag ser inte nån bil på deras sida av vägen, jag ser bara 2 motorcyklister som kör för fort och kör över på fel sida av vägen där det dessutom är heldraget.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Vad jag ser är två motorcyklar (den framför kameran och den med kameran) som av någon anledning vi inte ser kör väldigt långt ut åt vänster i en högerkurva. Båda hojarna!
Omkörning av lastbil? Eller stod det nån fet bil parkerad i kurvan?
 

TaxMob

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSXR 750 -03
Tittar man noga på hur fjädringen på pickisen som dom möter är så ser det minsann ut som den kastar sig tillbaka i sin "rätta" fil. Tror nog hojåkarna lägger sig långt ut i sin fil för att kunna väja mot picksen som kommer rakt emot dem.
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag ser inte nån bil på deras sida av vägen, jag ser bara 2 motorcyklister som kör för fort och kör över på fel sida av vägen där det dessutom är heldraget.

Säger inte att du har fel, men kolla efter den svarta pickupen vid cirkus 0.03.
Ser lite mysko ut.
 

Gixxerhoffa

Old Gixxer
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
GSX-R 750 -95 (såld)plus en Intruder (såld)
Faan vad trött jag blir. Nu ÄR det Bilistjävelns fel igen. Killen kör som en kratta och kommer över på fel sida av vägen därav pickisens väjer åt höger killen nästan frontar
med nästa bil, lägger sig där efter långt till vänster och svänger sen tvärt över till sin
sida av vägen framför en bil som troligt vis tutar åt hojföraren. men det va väl bilistens fel att han låg i sin egen fil på rätt sida av vägen.
 

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kalmar
Hoj
En sån där dödsmaskin
Faan vad trött jag blir. Nu ÄR det Bilistjävelns fel igen. Killen kör som en kratta och kommer över på fel sida av vägen därav pickisens väjer åt höger killen nästan frontar
med nästa bil, lägger sig där efter långt till vänster och svänger sen tvärt över till sin
sida av vägen framför en bil som troligt vis tutar åt hojföraren. men det va väl bilistens fel att han låg i sin egen fil på rätt sida av vägen.

En bilist ska alltid anpassa sig efter MC-förarens placering! :tummenupp
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jupp han gled ju över på bilens sida så han ska vara glad att han lever istället för att bli förbannad. Vem f*n ligger i mittlinjen i en högersväng, snacka om fel spårval!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det var inga stora marginaler de missade bilarna med där. Men han gör ju mer än bara pekar också.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Vilket klantarsle :arsele:arsele och idiot,,, jag hade klappat till honom om jag vore bilist där.
 

Jompa81

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki SV 1000S -03
Såg ju ut som att vägen svängder lite brantare vid 0.03 sec. Verkar som att han kommer in med för hög fart, bromsar halvvägs i kurvan och därmed går rakt fram.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Tycker också det ser ut som så, eftersom även filmhojen kör lite knepigt.

Precis, man ser att det är två filer som går ihop till en, så jag gissar på att en bil ligger i innerfil och kommer "ivägen" när den går ihop till en.

Sen att dom var klantiga och körde om precis där vägen går ihop är den annan sak.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top