Getskägg vår tids markör för drägg?

Mitt döljer dubbelhakan så fint... Jag är nog ett drägg också. Helt korrekt.
:arsele

266272.jpg

Nästan WT. Men inte riktigt.

What ever...

Oansad hårväxt runt munnen - kalla det vad du vill. Varför är det så populärt bland vidriga människor?
Ja vi drägg gillar helt enkelt att ha dräggväxt antar jag.Sen att det är så förbenat tråkigt att raka sig,det kan ju oxå spela in,iaf på mig.Sen är det rätt kul att ha skägg,eller kan ha om man vill,mer manligt så.Men öva,öva,öva,sen kanske du oxå kan kallas man en vacker och skäggig dag :D :tummenupp

”Two studies were conducted to measure whether members of a jury would stereotype criminal offenders as having facial hair. In Study 1, participants were asked which photograph belonged to a defendant in a rape case and which photograph belonged to a plaintiff (målsägande) in a head-injury case after they were "accidentally" dropped. The photographs were similar in appearance except one had facial hair. 78% of 63 participants identified the photograph with facial hair as being involved in the rape case. In Study 2, 371 participants were asked to sketch the face of a criminal offender. 82% of the sketches contained some form of facial hair. Results are consistent with the hypothesis that criminal defendants are perceived as having facial hair.”

Publicerad i:

Perceptual and Motor Skills, nr 68, sid. 921–922.

http://www.csa.com/csaillumina/login.php

Bifogat

• 204933_001.jpg
    204933_001.jpg
    27.1 KB · Visningar: 93
Last edited:
Getskägg???? Det heter väl ändå fittkittlare..........................?

Nåt som tydligen ska vara mycket uppskattat i samband med sex med det motsatta könet...

"Skäggisar" e ju gottegrisar, de har ju halva musen kvar i fejjan efter de "borrat" me neeeesan i lårviken :D

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick