Hehe, erfarenheter från GGN. Ja, var ska man börja. Har bara kört det en gång o det var 2004. Då kom vi fram till visby kl. 12 på natten o skulle upp o käka frukost vid 6-tiden. Inte så bra.
Speciellt inte när man är så jävla nervös att det tar 3 timmar för en att somna.
Dagen efter gick det mest på vilja och adrenalin. Satans mkt folk i depåområdet men allt gick förvånansvärt smidigt. Körde ut till starten. Blev fotograferad o så. Ställde mig medvetet långt bak i ledet för att slippa bli krossad om jag skulle vurpa i starten. Står o varmkör motorn lite. (tillsammans med 900 andra idioter!!!
FETT ljud!!!) Kommer fram en snubbe o frågar om jag kan hålla hans hoj medans han springer bort o slår en drill. Visst, men jag släpper den om vi måste springa fram till starten!
Starten går med ett pansarskott som trycker ihop bröstkorgen som en aluminiumburk ungefär.. Hojen startar på första kicken ( körde DR 350 då). Och så vart det igång. Nästa gång ska jag ha med mig fler än ett par goggles så att man kan byta i depån. Var ju tvungen o avbryta efter två varv för att jag inte såg nåt
Och så var jag trött också, kan jag väl erkänna...
HenRRik skrev:
9. Henrrik, går det som det är tänkt ska jag baxa runt min nätta xr 650 IAF 1 VARV!
Kommigen nu! Två varv måste du väl fixa ändå? Finns MÅNGA som kör fler än ett varv med bra mkt klumpigare hojar än du!!!
(o så var psykningarna igång då!)