Tjoffe skrev:Jag saknar en film om seriefiguren Lobo från DC Comics.
Det skulle rokka phätt
Jag skulle påstå att face off kan vara en av de bästa amerikanska actionfilmerna men det är just för att cages roll passar för extremt överspel. Sen verkar du inte sett wild at heart, bringing out the dead eller adaptation heller. Iofs, förlåt om jag verkar dryg men om du är så impad över Bens framträdande i DD så kan du knappast ha sett många filmer för den är dålig nå fruktansvärt. Hellre håller jag på Sin city, batman 1,2 och begins och hulken om vi ska prata serietidningsfilmer. Constantine funkade rätt bra också men jag är en sucker för Keanu, han är inte bra men han är mr woah, järndött och trevligt.Chrille skrev:Daredevil vinner på att den är sann mot ursprungshistorien och att de har valt just rätt story, karaktärer och stil. Tycker även att Bens framträdande i DD klår ALLT som Cage lyckats producera.
Klart det hade, är du dum på riktigt?FUBAR skrev:Hade det låtit häftigare om Robban Deniro hade sagt det? Eller tror du Cage kom på den repliken själv
Chrille skrev:Gillar när de kan ta något så fjantigt som män i trikåer och göra det på allvar.
Chrille skrev:Vore grym, men fan vet hur man skulle få till ett manus? Storyn där han o tomten gör upp med knivar om vem som ska få dela ut julklappar?
Däremot har ju Preacher alla möjligheter att bli hur bra som helst. *hoppas*
korvgubbe skrev:På tal om det måste man ju faktiskt ge X-Men en eloge för meningsutbytet:
- You actually go outside in these things?
- What would you perfer, yellow spandex?!
honkiie skrev:Är det förövrigt bara jag som tycker spindelmannen filmerna är grymt överskattade?
Alla säger att det är bra rullar. Om du frågar vilka de bästa spindelmannen filmerna så säger människor spindelmannen 1&2 i typ 8/10 fall skulle jag tro. Eller så är det jag som fått det om bakfoten.Markus skrev:Har någon sagt att det är bra rullar?
Chrille skrev:Det som gör FaceOff till en hyfsad actionrulle är Travolta. Utan Cage hade den kunnat förtjäna en plats bland de riktigt bra underhållningsvåldrullarna.
...
t-rex skrev:...
X-men filmerna är väl den bästa filmatiseringen hittils, Xavier och wolverine är ju spot on mer eller mindre. ...
Chrille skrev:Wolverine tycker jag faktiskt att de sumpar rätt illa. Skådespelare och nivån på det hela är sjysst, men det är ju ändå fråga om Marvels bästa figur. Det kunde funnits en hel del till där. Mest saknar jag rock'n roll-attityden som borde ha funnits där.
Och att inte ha med "Jag är den bäste på det jag gör, även om det inte är vackert...."
Sen kan man även fråga sig varför inte gambit är med?Chrille skrev:Wolverine tycker jag faktiskt att de sumpar rätt illa. Skådespelare och nivån på det hela är sjysst, men det är ju ändå fråga om Marvels bästa figur. Det kunde funnits en hel del till där. Mest saknar jag rock'n roll-attityden som borde ha funnits där.
Och att inte ha med "Jag är den bäste på det jag gör, även om det inte är vackert...."
honkiie skrev:Sen kan man även fråga sig varför inte gambit är med?
Hinkas skrev:Jag hade velat sett mer rökande och drickande från honom
No shit Sherlock?!?Hinkas skrev:...
Vi lär väl få se pheonix också i nästa film, för det var väl det hon blev i översvämningen på slutet misstänker jag.
Chrille skrev:Jupp. Vem bryr sig om hälsoråd när man har superläkekrafter?
Gambit har ingen plats i X-men med tanke på vilken era de har valt. Däremot är det löjligt vad de gör med Colossus, Rouge, Iceman, Kitty Pryde och Pyro dvs degraderar till fjortisar.
Chrille skrev:No shit Sherlock?!?
Har inte sett fantastiska fyran, har hört att den ska vara dålig och jag tyckte serien var töntig när jag var barn. Däremot så måste jag ju se den på grun av en av huvudrollerna spelas av en viss tjej som är vansinnigt fräsch.Hinkas skrev:Men vad tyckte ni om Fantastic 4 då? Jag tyckte den var sådär... Det var ju typ bara en uppladdning för att göra 10 filmer till.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|