ghostrider 3 ?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
twinner skrev:
Nu finns den överallt..

Man kanske kan se det så här: Göra samhället en god gärning genom att ladda ner den gratis och på så sätt minska inkomsterna för dom som producerar filmerna,till slut så finns det inte kapital nog att finansiera några större produktioner.På så sätt kommer också trafikanter känna sig säkrare och risken att idioten på hojen kör i hjäl andra minskar.Sen så hjäpar man ju också till i debatten om varför sporthojar ska få finnas kvar.

Så kan man tänka om man är grinig:=)

varför är du så mån om att alla ska ha tillgång till nåt du tycker är fel, resonerar du liknande om andra olagliga filmer???

själv tycker jag det är skitkul med streetracing rullar och stödjer dom gladeligen :tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
sven666 skrev:
varför är du så mån om att alla ska ha tillgång till nåt du tycker är fel, resonerar du liknande om andra olagliga filmer???

själv tycker jag det är skitkul med streetracing rullar och stödjer dom gladeligen :tummenupp

Tycker också att det är kul med racing.Jag har aldrig sagt att jag är mån om det.skrev aldrig "ska göra".Man kan ju tänka när man själv är ute och åker att det nog är bästa att sakta ner lite så man inte utsätter sig själv och andra för fara (så tänker en normalt fungerande människa).Eller så kan man tänka på Dollars som springer in på kontot.Tänk dig en fin sommardag då en familj med 3 barn och föräldrarna åker till sitt sommarställe på te.x Öland,dom hamnar dock på bårhuset efter det att deras bil blivit kluven av en kille/tjej som i över 300 försökt att slå sina redan på film satta rekord.Men det spelar ju ingen roll när det handlar om att tjäna pengar.

Nu har jag sagt mitt om detta,ska inte moralisera mer.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
twinner skrev:
Tycker också att det är kul med racing.Jag har aldrig sagt att jag är mån om det.skrev aldrig "ska göra".Man kan ju tänka när man själv är ute och åker att det nog är bästa att sakta ner lite så man inte utsätter sig själv och andra för fara (så tänker en normalt fungerande människa).Eller så kan man tänka på Dollars som springer in på kontot.Tänk dig en fin sommardag då en familj med 3 barn och föräldrarna åker till sitt sommarställe på te.x Öland,dom hamnar dock på bårhuset efter det att deras bil blivit kluven av en kille/tjej som i över 300 försökt att slå sina redan på film satta rekord.Men det spelar ju ingen roll när det handlar om att tjäna pengar.

Nu har jag sagt mitt om detta,ska inte moralisera mer.

tja ur moralisk synpunkt är det ju inte direkt vattentätt (det gamla ämnet orkar jag inte dra upp), men fuck that, hur kul vore det att kolla på en kille som åker sthlm-uppsala på 2.5 timmar inkl kisspaus???

fattar bara inte hetsen att piratkopiera den till så många ställen som möjligt på så kort tid som det bara går.. men men så är jag lite konstig med.. :kocko

GR, fuelmedia, GIS och alla andra som tänker släppa racing DVD, ni får mitt stöd iallafall och tjänar ni några tusingar på det; more power to ya! :Bugar

s9d8as0vjk

Guest
Undrar om inte filmbolagen skulle tjäna mer om dom gav ut filmerna superbilligt samt gick ut med info hur man donerade pengar om man uppskattade filmen. Skulle sporra bolagen att göra superbra film ... ;)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
sven666 skrev:
tja ur moralisk synpunkt är det ju inte direkt vattentätt (det gamla ämnet orkar jag inte dra upp), men fuck that, hur kul vore det att kolla på en kille som åker sthlm-uppsala på 2.5 timmar inkl kisspaus???

Haha :D Det vore ju kul iofs.."jag körde uppsala >stlhlm på 7 minuter !inklusive 2 pisspauser"

"turken"

japaner, japaner...
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
gixxer750-98, köp den!
No1 skrev:
Tjena... ;)

Filmerna skickades i torsdag respektive fredags förra veckan vilket skall ge dig filmen senast i morgon...

Hoppas att du gillar vad du får då vi i år lagt mer än två timmar bonus material i från olika evenemang likt stunt VM samt olika stuntgrupper mm för att en dag enkom bara ha sånt material på filmerna... :tummenupp

No1...

Gillade minimotorturen... grymt :Bugar

negative

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
hojlös
Konstigt att det inte kommit ut nån svcd eller xvid bara en dvdr dvs en massa RAR-filer

Är det nån som vet hur man "rippar" en dvdr till exempelvis xvid ?

Last edited:

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Twinner, riiispect :tummenupp
Jag skrev det här i en annan tråd som blev stängd precis när jag skulle posta det, på vems begäran kan man ju lista ut med arslet.
-------------------------------------
Det ÄR skillnad på folk och folk.
Som exempel så skulle jag med glädje lägga mina hårt skattade pengar på en sjysst dvd med material från exempelvis Stuntoholics uppvisningar.
Ghostrider-rullarna som är ett epos i egoism och bristande respekt för andra skulle jag inte sponsra ens med en precis upphittad enkrona.

Förstår ni vad jag menar? Förutsättningarna i filmen är ju olagliga så om folk sprider det i olagligt och därmed inte gynnar de "indirekt" kriminella filmskaparna finansiellt rör mig inte i ryggen, det känns faen tom rätt bra :tummenupp

Ska kolla upp det där Bittorent, hör ju bara bra saker om det.
---------------------------

Och bäste hr No1, jag är inte intresserad av att låna ut min helt legala motorcykel som jag betalat och försäkrat själv med hederligt svensson-knegande.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
negative skrev:
Konstigt att det inte kommit ut nån svcd eller xvid bara en dvdr dvs en massa RAR-filer

En XviD/DivX- eller SVCD-kopia består också av rar-filer till en början. Alla releaser gör det, i oförvanskat skick.

Varför vill du göra om från DVD-R till XviD?

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
No1 skrev:
Noop, har dock vidare befodrat att "Twinner" mer än gärna lånar ut sin/sina kommande motorcyklar utan lov... ;)

:corn

No1...
Konstig jämförelse. Twinner låter dig säkert göra en kopia av hans cykel, med lite färre hästkrafter och lite sämre finish...

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Oblic skrev:
tror nog dina kompisar ljuger för dig eller så var den en fejk du såg :7peta
finns inte pread av ngn grupp så den borde inte finnas, men i slutet av veckan
så kommer den :arsele

Mycket smutt

Ghostrider.3.Goes.Crazy.In.Europe.2004.DVDRip.XviD-XSTREEM

//Fredda

oakbeach

användartitel
Gick med
3 May 2004
Hoj
Thunderace
negative skrev:

Finns då både och att ladda ner...

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...