Ghostrider credit

Status
Ej öppen för fler svar.

MR.E

Guest
McB skrev:
Vad säger du, MR.E, om vi tack vare Ghostriders fullständigt idiotiska framfart snart inte får köra sporthoj i Sverige? Är du lika positivt inställd då?

"Okej, jag får inte köra hoj längre, men jag kan ju alltid titta på film."

Fucko.
De e nog ingen risk att detta kommer att ske,de där ABC inslaget i höstas
om att trafikpolisen vill förbjuda sporthojar handlar bara om att dom blir förnedrade av dessa o inte hänger me.
De hade nog varit värre i fall vi inte varit me i EU för då hade vi fått sätta våra egna regler.
Som sagt hur blir de me alla get away filmer, då ska de förbjuda alla sportbilar oxå :7peta

De e väldigt konstigt att inte fler tjafsar o snackar skit om getaway filmerna
ja undrar va som händer om en supra tappar kontrollen i ett bostadsområde
i 200+ hur många den dödar.
Om ja måste välja så föredrar ja Ghostrider då han e säkrare för omgivningen

Supra vikt ca 1800kg Gixxer 04 200 kg

Men de kommer nog att bli mycke hårdare straff för vårdslös körning istället för ett hojförbud

MR E

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Det är inte bara regeringen som kan sätta käppar i hjulet för motorcyklister. Försäkringsbolagen har redan börjat, och deras hetsjakt har vi knappast sett slutet av. Premierna kommer fortsätta stiga, och snart har ingen annan än styrelseordförande och generaldirektörer råd att köra hoj.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Jag har iaf bytt läger.Numera tycker jag det är skitbra och svinhäftigt med cp-körningar.Som människa så försöker man väl oftast passa in i den stora skaran och det har jag nu gjort,med lite tur kanske man kör ihjäl nån stackars unge eller nåt:=) men va fan spelar det för roll när jag ska bräcka ett rekord:tummenupp ungar finns det så gott om ändå!särskillt vid skolor och övergångsställen:mad snacka om trafikfaror!!dom kan ju helt sonica bara hoppa ut i vägfan!...Jaja man ska väl inte klaga!! synns i 299km/h på vägarna i sommar!!!!!:tummenupp

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
SvartR1a skrev:
Ingen folkvald skulle ta ett sådant beslut, Dessutom omöjliggör Eu beslutet för enligt konsitutionen är fordonsspecifikationer och behörigheter lika i Eu området. Det innebär att du måste få kör och äga fordonet i samtliga länder
Det finns bara drygt 200000 hojar i trafik i Sverige, och av dessa är bara var tionde klass 7.
Hur stor tyngd hos en åldrig politikerkår tror du att ynka 20 000 väljare har? Väljare som dessutom redan i huvudsak lägger sina röster på oppositionen?
Ett rent förbud skulle nog inte bli aktuellt, men tänk på straffskatter, höjd åldersgräns, absurda försäkringspremier, krav på nummerskyltar fram, vägar med motorcykelförbud och andra påhitt som kan bli väldigt aktuella om vi inte slutar provocera.
Man kan ju faktiskt ha kul med hojen utan att det måste vara under näsan på folk man vet retar sig..

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
McB skrev:
medans MR.E antingen är allvarlig (och därmed olovligt korkad, alternativt inavlad), eller helt enkelt är en låtsasperson som bara vill provocera.

Måhända stämmer allt ovan... :va

halmstads_kung

Prospect...i min egna klubb
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSXR 750
Hehe.....fan...nästan underhållande...ska ta rekordet mellan oskarström å halmstad...typ 1,50.....eller va tror du Nr:18?

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Säga vad man vill om GR.
Men personligen tror jag fler folk kör av vägen för att de "tror" de är Rossi än GR.
Kanske är dax att förbjuda roadracing...?

Dark Helmet

Ludacrious speed.... Go!
Gick med
26 Nov 2004
Hoj
Honda CBR 600
Jag är nog den enda människan här inne som inte känner GR personligen, så jag frågar er som vet ALLT! :Bugar

Tv visade för jättelänge sedan ett inslag om hur någon som troddes vara GR åkte fast. Han torskade när en konstapel SPRANG ifatt och höll fast honom.

Var det GR själv eller ngn GR Wannabe? :va

Mycket möjligt att denna fråga har dykt upp innan, men jag orkar inte läsa allt på SH.

Trevliga svar emottages tacksamt, otrevliga/spydiga undanbedes. :pannkyss

Det fanns innan idag en poll om ngn som blev utmanad av GR, i den frågade jag ungefär samma sak i men den pollen försvann...... :confused:

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Chefen Alabama skrev:
Säga vad man vill om GR.
Men personligen tror jag fler folk kör av vägen för att de "tror" de är Rossi än GR.
Kanske är dax att förbjuda roadracing...?

Ingen av mina vänner vet vem Rossi är... Alla vet vem GR är... Jag älskar att köra hoj men är mer eller mindre helt ointresserad av att kika på RR. Jag spelade hockey i tio år men var ointresserad av elitserien med så...

Jag är tyvär rätt övertygad om att GR påverkar fler än Rossi. Varjegång en drös ungar eller moppefuckon står bredvid mig när jag kliver på hojen hör jag kommentarer som:
- men weeela då! Fn, kör som GR då! kom igen!
....tror nog risken är stor att de lägger mer krut på att lära sig köra på bakhjulet än att de lär sig optimal kruv och bromsteknik...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept