Krippa
Ny medlem
valmers skrev:Affärsidén Ghost Rider stjälper 100 gånger mer än den hjälper motorcyklismen i Sverige. Det är bara det.
Herregud....att ni inte tröttnar på att gnälla.
Get a life!
valmers skrev:Affärsidén Ghost Rider stjälper 100 gånger mer än den hjälper motorcyklismen i Sverige. Det är bara det.
Valmers kan jag inte säga så mycket om! Läs om gör rättKapten Stofil skrev:förstår inte varför Valmers skulle skärpa sig.
No1 skrev:Så bara för att vi säljer GR filmer så måste det ha med SFF att göra!!??
Tror det är dags att vissa personer börja tänka efter lite om hur världen utanför Karlstad fungerar...
Patrik,
SWT Racing...
Lindén skrev:Valmers kan jag inte säga så mycket om! Läs om gör rätt
RS "Alex" skrev:Du ta å lugna ner dig å va inte så jävla kaxig! :kocko
Är nog mer berest än dig så
Det påstående du gör i ditt inlägg är inget jag har sagt, men du skrev ju att du inte hade något med filmerna att göra, då sa jag bara att du säljer väll filmerna
Han säljer filmerna ja..RS "Alex" skrev:Du ta å lugna ner dig å va inte så jävla kaxig! :kocko
Är nog mer berest än dig så
Det påstående du gör i ditt inlägg är inget jag har sagt, men du skrev ju att du inte hade något med filmerna att göra, då sa jag bara att du säljer väll filmerna
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari