ghostrider final ride

nille

Nille
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
CRF 450 -03
Är det någon som har hela filmen "ghostrider final ride" eller länk till den?
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Skicka ett PM till No.1 med din adress så kommer han säkert med en färdigbränd kopia till dig.....
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
Du verkar ny här, han som spelat in ghostrider finns här på forumet.. o ja tror inte många här tycker man ska ladda ner den.. stöd killen o köp filmen istället :fakta
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Stödja killen? Varför? Kan du motivera att man ska stödja dylik verksamhet med ett par logiska resonemang så blir jag imponerad.
 

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Lite kuligt!!!

Att turbo busan och som var med i final ride stod i montern brevid polisen på sollentuna mässan!
För förmodligen så var ngn i den montern med i filmen eller har iaf ngt med filmen att göra?? :skrämd

Hohoho
 

nille

Nille
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
CRF 450 -03
Ojdå jag trampade visst på en öm tå, sorry jag var inte införstådd med att era interna rutiner här på. Men de bryr jag mig inte så mycket om så om någon har filmen och vill dela med sig så är jag tacksam.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
nille skrev:
Ojdå jag trampade visst på en öm tå, sorry jag var inte införstådd med att era interna rutiner här på. Men de bryr jag mig inte så mycket om så om någon har filmen och vill dela med sig så är jag tacksam.

Besök sporthojs egen DC-hub på sporthoj.dyndns.org så kan du säkert hitta den där.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
nille skrev:
Ojdå jag trampade visst på en öm tå, sorry jag var inte införstådd med att era interna rutiner här på. Men de bryr jag mig inte så mycket om så om någon har filmen och vill dela med sig så är jag tacksam.

(Uttalas med tysk brytning)
"Hello, my name is Franz, I am new in this class. Please let me shit on your lawn"
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Sådana här trådar är bara för bra! Visserligen har diskussionen redan varit uppe en triljon gånger och alla argument är redan utslitna, men det gör inget. Nu har man iaf nåt att läsa! :D Man trycker bara på "refresh" och då har någon skrivit ett inlägg. Under tiden man läser har ytterligare någon skrivit ett till inlägg.

Detta är verkligen ett ämne som berör...
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Bodoe skrev:
Sådana här trådar är bara för bra! Visserligen har diskussionen redan varit uppe en triljon gånger och alla argument är redan utslitna, men det gör inget. Nu har man iaf nåt att läsa! :D Man trycker bara på "refresh" och då har någon skrivit ett inlägg. Under tiden man läser har ytterligare någon skrivit ett till inlägg.

Detta är verkligen ett ämne som berör...

Folks åsikter går isär, så är det bara. Somliga är genomtänkta, andra inte.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top