No1 skrev:Som vanligt så finns det personer som utan att veta ett dugg, personer som inte ens närvarade vid release festen och utlottningen som utalar sig som om att allt är suspekt mm...
Lottningen skedde live inför alla som var kvar, ena bartendern drog en numrerad kula av exakt 1008 stycken och listan med dom som förbeställt GR3 fanns då redan på alla fyra plasmaskärmarna i lokalen så att alla kunde se...
Numret på kulan matades in på datorn och listan på alla personer räknades upp SYNLIGT FÖR ALLA fram till dess att vinnarens nummer & namn kom upp, och vinnaren kom mycket riktigt i från Estland, en vinnare som kommer att flygas till NEC mässan i Birmingham/England av oss och där mottaga nycklarna, motorcykeln samt ägarpapper inför publik/media...
Så NI som betvivlar äktheten i denna utlottning, sorry!!!
No1...
Blondie skrev:Hur va filmen då?
den förra sög är trean värd att köpa?
sege skrev:
Japp, den skulle inte göra ont att ha i garagetBadToy skrev:Tycker att Turbo hojen e snygg iaf
Twosaint skrev:hörru dumbo....får man inte undra eller....
Blondie skrev:Nu får du förklara vem e dumbo?
vilken cykel då?Red skrev:Tyckte mig förstå att i det tyska nyhetsklippet säger dom att motorcykeln varken har ramnummer eller motornummer.
vad får killen för ägarpapper?
bara nyfiken. kanske förstod tyskan fel.
No1 skrev:Som vanligt så finns det personer som utan att veta ett dugg, personer som inte ens närvarade vid release festen och utlottningen som utalar sig som om att allt är suspekt mm...
Lottningen skedde live inför alla som var kvar, ena bartendern drog en numrerad kula av exakt 1008 stycken och listan med dom som förbeställt GR3 fanns då redan på alla fyra plasmaskärmarna i lokalen så att alla kunde se...
Numret på kulan matades in på datorn och listan på alla personer räknades upp SYNLIGT FÖR ALLA fram till dess att vinnarens nummer & namn kom upp, och vinnaren kom mycket riktigt i från Estland, en vinnare som kommer att flygas till NEC mässan i Birmingham/England av oss och där mottaga nycklarna, motorcykeln samt ägarpapper inför publik/media...
Så NI som betvivlar äktheten i denna utlottning, sorry!!!
No1...
No1 skrev:På våran hemsida så körde vi med lite taktik genom att öka försäljningen med att det endast fanns få ex kvar vilket gjorde att det faktiskt såldes mer filmer...
Men sanningen var det endast förbokats 1008 av 3000 möjliga vilket gjorde vinstchansen enormt stor, och som jämförelse så förbokades det ca 450-480 filmer av GR2...
No1...
Jag och en polare vann bankörning och har hämtat ut priset för något år sedan ..........polisen skrev:Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!
Kanonfilm, köp.Blondie skrev:Hur va filmen då?
den förra sög är trean värd att köpa?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |