Nursey
Utan lem
Vet ngn om ghostrider filmar fortfarande? Finns det en ghostrider 3? Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom. Please beratta, kram nursey
Hultan skrev:Så himla bra skrivet så jag citerar mig själv..
"Popcorninlägg fördummar nästan postaren mer själv än själva inlägget dom syftar på"
-Hultan
Tidigare har det florerat diverse trådar om hurvida Gr är cool eller ej, eller lika lysande frågeställningar typ, och dom har urartat åt alla möjliga håll, ungefär därför..Nursey skrev:Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt.
Nursey
Coola Ola skrev:-edit- så jäkla rätt!
Hultan skrev:Tidigare har det florerat diverse trådar om hurvida Gr är cool eller ej, eller lika lysande frågeställningar typ, och dom har urartat åt alla möjliga håll, ungefär därför..
Jag gillar Gr
Hehe, jo kanske..Hoztic skrev:Urartar inte dom flesta trådar i för och emot-läger som slåss hejvilt?
Nursey skrev:Vet ngn om ghostrider filmar fortfarande? Finns det en ghostrider 3? Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom. Please beratta, kram nursey
Flygande Falken skrev:Japp det finns en Ghostrider 3, den heter Goes Crazy In Europe....vet däremot inte om det finns nån fyra...?
Lite åt det hållet ja...Nursey skrev:Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt.
Nursey
4 kommer ut i höst...Flygande Falken skrev:Japp det finns en Ghostrider 3, den heter Goes Crazy In Europe....vet däremot inte om det finns nån fyra...?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|