Nursey skrev:Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom.
Samma i Canada, pratat med vänner där dem frågar oxå efter honom..
Nursey skrev:Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom.
Goffe skrev:Samma i Canada, pratat med vänner där dem frågar oxå efter honom..
MattE. skrev:GR =
GR + Småbarn =
Småbarn + = GR
Slutsats: GR = Småbarn
han kan ju allt den mannen! så varför inteH4 skrev:No1, kan du åka ifrån polisen med min hoj?
Nä, men seriöst, hade du kunnat?
Liknelsen mellan ett en man som skjuter skarpt mot folk så nära han kan utan att träffa, och en motorcykel som tar sig fram genom trafiken i slalom i +250 km/h är inte så långsökt.Nursey skrev::kocko
Åk till usa eller irak så går nog det att lösaKurt skrev:Jag skulle vilja köpa en film där en man i svart visir skjuter automateld på ett söndagspackat sergels torg. När får vi se det?
freddexwing skrev:Öhh nää:
Småbarn + = GR
där = GR
borde bli:
Småbarn + GR = GR
Du kan förkorta med GR på bägge sidorna:
Småbarn + GR/GR = GR/GR
Och kvar blir bara:
Småbarn
Tror inte ditt resonemang håller tyvärr...
/fredde
G-MAN skrev:han kan ju allt den mannen! så varför inte
RedBaron skrev:Liknelsen mellan ett en man som skjuter skarpt mot folk så nära han kan utan att träffa, och en motorcykel som tar sig fram genom trafiken i slalom i +250 km/h är inte så långsökt.
Två olika, men livsfarliga, vapen där endast centimetrar avgör om det ska bli en ball film eller en tragedi för oskyldiga som råkat befinna sig på fel plats.
G-MAN skrev:No1
När kommer du för att spela in film i GBG då?
kan nån kan han! så kanske man skulle kunna sägaH4 skrev:Mjo, men inte på öppen väg. Hade nog piskat polisen på kurviga vägar med 125:an, tror jag iallafall
Varje gång jag läser ett inlägg av dig så blir jag lite dummare. Jag måste komma ihåg att lägga dig på min ignorelista.G-MAN skrev:han kan ju allt den mannen! så varför inte
G-MAN skrev:kan nån kan han! så kanske man skulle kunna säga
PS ABOOOOOOOOOOOO!
nej detta e enda namnet jag haft här...sgtpepper skrev:Varje gång jag läser ett inlägg av dig så blir jag lite dummare. Jag måste komma ihåg att lägga dig på min ignorelista.
PS. Hette du P-E förut, eller finns det nu två irriterande 14-åriga GR-fans utan motorcykel nu på forumet? Fast P-E verkar iofs vara raderad. Förvirrande DS.
sgtpepper skrev:PS. Hette du P-E förut, eller finns det nu två irriterande 14-åriga GR-fans utan motorcykel nu på forumet? Fast P-E verkar iofs vara raderad. Förvirrande DS.
Ajabaja, inte sätta likhetstecken mellan No1 och Ghost Rider. Det vet ju alla att det är två olika personer.H4 skrev:No1, kan du åka ifrån polisen med min hoj?
Nä, men seriöst, hade du kunnat?
Du har vunnit utmärkelsen "Dagens moppefucko". Gratulerar.G-MAN skrev:han kan ju allt den mannen! så varför inte
valmers skrev:Ajabaja, inte sätta likhetstecken mellan No1 och Ghost Rider. Det vet ju alla att det är två olika personer.
Men i hur många kroppar ?valmers skrev:Ajabaja, inte sätta likhetstecken mellan No1 och Ghost Rider. Det vet ju alla att det är två olika personer.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|