Uppsala Run med blysläde? Äntligen!!No1 skrev:Det mesta är klart och speciellt UPPSALA RUN 3 kommer att chocka...
Patrik,
SWT Racing...
Uppsala Run med blysläde? Äntligen!!No1 skrev:Det mesta är klart och speciellt UPPSALA RUN 3 kommer att chocka...
Patrik,
SWT Racing...
Ja det skulle väll upplysas om det nu läste jag i en annan tråd!Fakkverk skrev:Har ni spärrat av vägarna? Tänkte bara på trafiksäkerheten, oskyddade trafikanter m.m?
/ Johan
John skrev:Uppsala Run med blysläde? Äntligen!!
Äh - den väger massor och rör sig knappt framåt. Därav namnet.H4 skrev:Okaj, nu måste jag kommentera. Om den hojen är en blysläde, vad i h-vete är en standardhoj då?
Kanske läsa No1:s hojlista?H4 skrev:Okaj, nu måste jag kommentera. Om den hojen är en blysläde, vad i h-vete är en standardhoj då?
This might be handy, occasionally...valmers skrev:Du har vunnit utmärkelsen "Dagens moppefucko". Gratulerar.
No1 skrev:Jag lovar, Blysläden är en blysläde om man jämför den mot Moppen som egentligen inte är en moppe även om den faktiskt är det om man jämför den mot Blysläden...
Någon som förbeställer GR4 kommer att förstå vad jag menar då en av dem som förbeställer filmen kommer att vinna en FABRIKSNY SUZUKI GSX-R1000K5 TURBO!!!
Patrik,
SWT Racing...
Hm, det blir något annat än min trasiga FZR det.No1 skrev:Jag lovar, Blysläden är en blysläde om man jämför den mot Moppen som egentligen inte är en moppe även om den faktiskt är det om man jämför den mot Blysläden...
Någon som förbeställer GR4 kommer att förstå vad jag menar då en av dem som förbeställer filmen kommer att vinna en FABRIKSNY SUZUKI GSX-R1000K5 TURBO!!!
Patrik,
SWT Racing...
Och var kan man förbeställa? Inte på Ghostridermovie.net iaf, men det vet du ju förmodligen...No1 skrev:Jag lovar, Blysläden är en blysläde om man jämför den mot Moppen som egentligen inte är en moppe även om den faktiskt är det om man jämför den mot Blysläden...
Patrik,
SWT Racing...
Tackar för informationen!No1 skrev:www.ghostridermovie.net NY öppnar nästa vecka med möjlighet att förbeställa GR4 mm samt vara med i utlottningen av GSX-R1000K5 moppen...
Patrik,
SWT Racing...
valmers skrev:Du har vunnit utmärkelsen "Dagens moppefucko". Gratulerar.
Du vi åker hoj här, han ses inte som en gud av alla, jag tror hans framfart allvarligt kan skada hur vanligt folk ser på oss, han tas tammefan jämt upp som exempel på hur vi kör.Nursey skrev:Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt.
Nursey
Silwer skrev:Du vi åker hoj här, han ses inte som en gud av alla, jag tror hans framfart allvarligt kan skada hur vanligt folk ser på oss, han tas tammefan jämt upp som exempel på hur vi kör.
.
Vadå?Dr Gixxer skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar