Dr Gixxer
Rövens Pågar
Vad hette det...HD...vad är det...det kan man inte köra, det åker man
Tja eftersom jag hört snacket om GR (fast alla känner förstås inte till namnet utan refererar mer till galningen på hoj) från oinsatt vanligt folk så måste det ha visats några ggr iaf.No1 skrev:Sen GR filmerna kom 2002 så har det i från dem visats sk snuttar i TV ett antal gånger, men hur många tror du Silwer!!??
(jag vet)
Hur många gånger tror du att andra scener i från trafiken visats föreställande "galningar" i trafiken på mc/bilar!!??- många gånger fler!!
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:www.ghostridermovie.net NY öppnar nästa vecka med möjlighet att förbeställa GR4 mm samt vara med i utlottningen av GSX-R1000K5 moppen...
Patrik,
SWT Racing...
Fakkverk skrev:Vi är fler som undrar, ta dig tid att svara är du snäll!
Repeterar frågan,
Har ni spärrat av vägarna? Tänkte bara på trafiksäkerheten, oskyddade trafikanter m.m?
/ Johan
Silwer skrev:Det finns ju fasen folk som skaffat sporthoj för att de sett GR och vill köra som han.
Lucius skrev:De flesta stora vägarna här har viltstängsel, vad menar du?
Är det viktigt för dig att veta? Vad får du ut av svaret? Hur kommer svaret att påverka din kommande inställning till MC, GR, Filmer och din egen körning?
Vilka är "ni"?
inte alls punkt, folks åsikter kan ändras, men du kanske verkligen tror att man alltid har exakt samma åsikter hela livet?Lucius skrev:Folk får väl ta ansvar för sina egna jäkla handlingar? Typsikt att försöka skjuta över skuld på någon annan!
Var det inte "samhället" som i grund o botten får ta denna skit??!
Det finns folk som inte gillar motorcyklister. Punkt!
Hur då? han svarade inte på dina frågor, eller hade någon som helst åsikt.Fakkverk skrev:Nu plockar du pluspoäng!
/ Johan
Än värre med de som inte kan argumenter för vad som är så bra med filmerna(mer än att de kan tänkas tycka att de är häftiga o coola då alltså), jag har skrivit exakt vad jag menar och exakt vad jag tycker, vad tusan mer ska jag argumentera om?(med mig själv eller), ingen svarar ju på ev. påståenden eller kommer med nåt bra mothugg.No1 skrev:Skrämmande!!??
Skrämmande är att det på detta forum finns ett antal personer som väldigt OFTA spyr galla över saker och ting utan att sakligt argumentera för det dom så gärna beklagar sig över...
Hade jag inte själv tyckt att dessa trådar är bra ur mångt och mycket (menar då INTE ur försäljnings synpunkt) så hade jag aldrig deltagit i dem men dock tror jag att många personer genom just trådar likt denna kan få sig en tanke ställare, om dom förs på en nivå som håller sig över ren smuts kastning...
Patrik,
SWT Racing...
Beror ju på hur man ser på det, det handlar självklart om fler än en person, men det är ju en som kan sägas vara huvudmannen bakom GR, så jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt.No1 skrev:Vad som sker i filmen värld sker i filmens värld och vad jag vet så har GR inte argumenterat för trafiksäkerhet i filmerna det har du helt rätt i...
Har GR någonsin gjort inlägg här på Sporthoj.com eller i filmerna...
Inte vad jag vet i alla fall...
Patrik,
SWT Racing...
Silwer skrev:Sen kör vi andra ju för fort, så är det ju, men det jämställer oss ändå inte med GR, då tänker man verkligen i enbart svart eller vitt.
Lucius skrev:Jag ser underhållningsvärdet i filmerna, riskerna är en del av känslan. Är det rätt eller fel?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|