Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
TwinSucker skrev:
Det skulle ju kunna va som så att man får se GR köra Sthlm-Uppsala på en chopper i laglig hastighet det skulle säkert chocka väldigt många...
Det stod ju även i nåt inlägg att man skulle garva en hel del, vem vet...GR i trafikskola kanske :3freak

Detta är iaf ett saker som förmodligen skulle få mig att dra på smilbanden...

---------------------------------------------------------------------------
Bara plojgrejor tror jag knappast skulle hålla.
Men det finns ju banor och rekord och annat man kan ägna sig åt att slå lagligt, jag tycker de ska halka in på sådant i stället.

iofs förstår jag att fuckona inte tycker det är nåt häftigt om det inte är några polisbilar som krockar och allmänt farliga beteenden.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Silwer skrev:
Du tror väl inte på allvar att han tänker redovisa vinsterna för dig, inse att det går att göra pengar på sånt här och därför görs det.
What? vad fan hugger du mot mig för :va
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
fwk skrev:
Frågan jag lite stilla funderar över är: Om GR inte startat sin "karriär" i Sverige, hade då debatten här varit likadan? Vad hade sagts om det var en kille/tjej i exvis Tyskland som dragit 350+ och filmat det för att sen sälja sin film? Dyker ju upp en del filmer där folk öser på fullt, de brukar inte sågas vid fotknölarna här direkt.

Vi orkar väl inte bry oss om de. Jag orkar fan inte bry mig om detta nu.

Men en rad kan jag väl skriva. Utan "statister" skulle filmerna vara ur tråkiga. Alltså har de ett stort värde för de som har profit intressen i filmerna. Således skulla man kunna tycka att de har rätt till nån ersättning för att de riskar sina liv för att nån annan tjänar cash. Inge fel att tjäna pengar men man kan ju göra det schyst.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Jag höll på att smälla med en typ av ghostRAJDER.Det var en 70 årig gubbe i en Volo v 70 som bakom en kurva dök upp på samma sida av vägen som jag.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
No1 skrev:
Tycker själv att det är enormt skrämmande att folk ser upp till GR som en hjälte, dock respekterar jag att det finns många som gillar dessa filmer för vad dom är och därför tittar på dem...

Patrik,
SWT Racing...

........................ :va
 

Nino

z
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Eriksberg
Hoj
954rr
Silwer skrev:
nädu, jag känner till dina telefonmetoder.

Har du ringt än?

Vadå telefonmetoder? Har GR vissa telefontrix också eller? Jag som hade tänkt ringa angående en hjälm men vet inte om jag vågar nu... :rolleyes:
 

Nino

z
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Eriksberg
Hoj
954rr
No1 skrev:
Silwer...

Ger dig en möjlighet att prata samt få förhands information ang den nya GR4 filmen men vad händer- du visar vad många redan vet att framför en data skärm så kan ALLA sitta och tycka till, veta bäst & i det närmaste utföra en person förföljelse men att våga ringa ett enkelt telefonsamtal och då få information om vad som komma skall i en film vågar man inte för att telefonen kanske bitts eller nått... :tummenupp

Pinsamt Silwer... :7peta

Patrik,
SWT Racing...

hehe, så fort han ringer så placerar du luren vid utblåset på valfri monsterhoj du råkar ha och dra full gazz! :banana
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
No1 skrev:
Silwer...

Ger dig en möjlighet att prata samt få förhands information ang den nya GR4 filmen men vad händer- du visar vad många redan vet att framför en data skärm så kan ALLA sitta och tycka till, veta bäst & i det närmaste utföra en person förföljelse men att våga ringa ett enkelt telefonsamtal och då få information om vad som komma skall i en film vågar man inte för att telefonen kanske bitts eller nått... :tummenupp

Pinsamt Silwer... :7peta

Patrik,
SWT Racing...
Väldigt OT, men jag känner mig tvärt om: Jag hävdar mig mycket hellre (Och bättre) när jag ser personen jag talar med.
Känner mig mkt bekvämare face-to-face...

I andra han kommer telefon, och i tredje internet.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top