Aleksander
................
Långa farbron skrev:Glöm inte det....
Långa farbron skrev:Glöm inte det....
Silwer skrev:Ser ingen anledning alls till att ringa folk man diskuterar med på forumet, då går det lite långt.
Forum är forum, släpp saken.
Känns ju lite fegt att de inte vågar ta upp saken direkt i tråden utan måste bombardera med PM tycker jag. Har de inget vettigt att säga om saken så de inte vill posta i tråden så är det väl inte viktigt nog att skicka PM om heller.Silwer skrev:Jag har fått en bra skörd med arga PM från GR fansen tidigare kan jag säga, nåt förjävligt vad folk kan bli sura för tat man inet tycker som dem.
Nja, jag beklagar mig inte, det är inte No1 som PMat utan alltså bara fansen.fwk skrev:Känns ju lite fegt att de inte vågar ta upp saken direkt i tråden utan måste bombardera med PM tycker jag. Har de inget vettigt att säga om saken så de inte vill posta i tråden så är det väl inte viktigt nog att skicka PM om heller.
Trist....
Det där är ett övertramp.........Nino skrev:okej, men OM det varit en kvinnlig vuxenfilmsskådis och det som diskuterades var det omoraliska i att delta i sådana filmer och hon bad dig ringa, hade forum fortfarande varit forum?
Silwer skrev:Nja, jag beklagar mig inte, det är inte No1 som PMat utan alltså bara fansen.
Jag tror aldrig jag någonsin har PMat någon jag har diskuterat mot i någon tråd.
Förstår inte problemet, varför plötsligt så hotfullt arga?freddexwing skrev:Men vad är det egentligen som du vill??
Är det att GR ska sluta köra?
Eller köra med "mer" säkerhet?
Eller att ingen ska köpa rullarna?
Eller?
Bara nyfiken...
/Fredde
Om du upplever att jag är hotfull, ber jag om ursäkt.Silwer skrev:Förstår inte problemet, varför plötsligt så hotfullt arga?
Jag gillar inte det filmerna förmedlar, jag har skrivit i tråden vad jag tycker.
Sen kommer han fortsätta köra ändå och folk att köpa filmerna, det är en diskussion alltså, inget annat.
Jag har ingen makt att påverka det här, jag vill inte antingen sitta tyst i bakgrunden eller hålla med, jag tycker inte tat de är bra eller att GR är en hjälte.
Vad är problemet, är det dumt att tycka så?
Ljuger jag?
Eller är det helt enkelt så att inte du tycker så?
Lägg ner liksom.
Nä inte bara dig, men kontentan är att jag bara ville diskutera saken, inget annat, jag går liksom inte hem och funderar över hur jävlig GR är.R1 wannabe skrev:Om du upplever att jag är hotfull, ber jag om ursäkt.
DET är INTE vad jag ville förmedla.
/Jocke
Vadå jag har läst dina däcktrådar osv, så det blir jämtsandstream skrev:@swedie: Kan du inte lägga till Ghostrider (och alla andra tänkbara fuckostavningar, tex gostrajder) i filtret så att det blir ********* ?
Tänk vad med plats och tid vi alla skulle spara
(Det tog tid att läsa 10 sidor i onödan)
sandstream skrev:@swedie: Kan du inte lägga till Ghostrider (och alla andra tänkbara fuckostavningar, tex gostrajder) i filtret så att det blir ********* ?
sandstream skrev:@swedie: Kan du inte lägga till Ghostrider (och alla andra tänkbara fuckostavningar, tex gostrajder) i filtret så att det blir ********* ?
Silwer skrev:
Självfallet, men det visste jag innan jag skrev nåt här.freddexwing skrev:Jag förstår dej, men som vanligt är det efterfrågan och marknad som råder.
/Fredde
Skillnaden är att de trådarna har jag rätt och alla andra felSilwer skrev:Vadå jag har läst dina däcktrådar osv, så det blir jämt
JappNino skrev:Såg du inget mönster redan efter 1 sida får du skylla dig själv...
TYST!Mackz skrev:Jag tror att Du är Ghostrider.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|