Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
sandstream skrev:
Skillnaden är att de trådarna har jag rätt och alla andra fel :rolleyes: :D

Närå, det var inget påhopp på dig, jag börjar bara bli lite trött på alla GR-trådar och att de alltid handlar om samma sak.
Kan ju inte låta bli att läsa dem fastän jag borde :hihi
iofs håller jag med dig, men det var länge sen jag duelerade om GR.

Nu tar jag nog det lugnt på den fronten ett tag tror jag.
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
sandstream skrev:
...jag börjar bara bli lite trött på alla GR-trådar och att de alltid handlar om samma sak.
Kan ju inte låta bli att läsa dem fastän jag borde :hihi
Håller med, underhållande men fruktlös diskussion.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
:tomten Tja, när nu ändå Spökryttaren är på tapeten måste jag passa på att kolla upp en grej....Hörde en skröna för länge sen om att GR och ett gäng skulle ta båten över till Finland, av någon anledning skall GR ha missat färjan med några minuter och fått se sina polare segla iväg mot horisonten....Vad göra? :va Jo, enligt skrönan satte GR kurs norrut mot Övfre Lappträsk där Sverige och Finland möts, och därifrån gasade han rask ner på Finska sidan av pölen till vart nu färjan var på väg...Long story short, så ska han ha stått på kajen och mött polarna när båten la till...

Nån som känner igen storyn?

Sant/falskt?

Är det överhuvudtaget möjligt att genomföra?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
No_bike...Yet! skrev:
:tomten Tja, när nu ändå Spökryttaren är på tapeten måste jag passa på att kolla upp en grej....Hörde en skröna för länge sen om att GR och ett gäng skulle ta båten över till Finland, av någon anledning skall GR ha missat färjan med några minuter och fått se sina polare segla iväg mot horisonten....Vad göra? :va Jo, enligt skrönan satte GR kurs norrut mot Övfre Lappträsk där Sverige och Finland möts, och därifrån gasade han rask ner på Finska sidan av pölen till vart nu färjan var på väg...Long story short, så ska han ha stått på kajen och mött polarna när båten la till...

Nån som känner igen storyn?

Sant/falskt?

Är det överhuvudtaget möjligt att genomföra?
Har ju faktiskt hör samma urbana allegori, men kom inte ihåg att det gällde Patrik...

Roligt med histiorier..
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ahh, underbart!!! Har du nån aning om vad körstäcka/medelhastighet blev på färjeracet?

Hmm, Mr X....Mystiskt... :hihi
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
No1 skrev:
Tjena...

Mr X på tidningen Bike, en av deras testförare har gjort två sk utmaningar på mc som varit välomskrivna varav den ena var att han utmanade Finlandsfärjan med att köra mc runt Finska viken.......och JA, han vann!!;)

Han körde även sträckan mellan Göteborg-Stockholm, central station till central station den gamla sträckan genom Norrköping på 2 timmar, 23 minuter, 23 sekunder eller nått- allt detta "sponsrat" av tidningen BIKE och dess ägare Gerry Nordström & Micke Stillman som såg till att detta evenemang kunde genomföras i deras regi...

Vem den mystiske Mr X är kommer för alltid att vara ett mysterium... :rolleyes:

Patrik,
SWT Racing...

Finns det nått reportage eller nån film på detta ute?
om du/nån vet....
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
No_bike...Yet! skrev:
Ahh, underbart!!! Har du nån aning om vad körstäcka/medelhastighet blev på färjeracet?

Hmm, Mr X....Mystiskt... :hihi

Mmmm kan det vara GR
:tomten
 

sandstream

Guest
unlock26 skrev:
Finns det nått reportage eller nån film på detta ute?
om du/nån vet....
Körning mot X2000 fanns med som ett reportage i BiKE på den gamla goda tiden.
Har för mig att Mr X råkade ut för oljeläckage vilket gjorde resan lite hårigare.
Men jag kan ha fel, det var lääääääänge sen :)
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
sandstream skrev:
Körning mot X2000 fanns med som ett reportage i BiKE på den gamla goda tiden.
Har för mig att Mr X råkade ut för oljeläckage vilket gjorde resan lite hårigare.
Men jag kan ha fel, det var lääääääänge sen :)

Japp, det kommer jag ihåg.....borde varit slutet av 80-talet, eller tidigt 90-tal?
 

sandstream

Guest
No_bike...Yet! skrev:
Japp, det kommer jag ihåg.....borde varit slutet av 80-talet, eller tidigt 90-tal?
Yes, i de krokarna var det.
Har för mig att blaskan hette SuperBike ett tag också :va

BTW: Du kommer inte att ångra ditt nick om ett tag :hihi
 

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Resan till finland är inte på riktigt men Stockholm-Göteborg är det.
Året är 91-92 om jag minns rätt. Hojen:ZZR1100.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
sandstream skrev:
Körning mot X2000 fanns med som ett reportage i BiKE på den gamla goda tiden.
Har för mig att Mr X råkade ut för oljeläckage vilket gjorde resan lite hårigare.
Men jag kan ha fel, det var lääääääänge sen :)

Det är ju knappast en hemlis vem Mr X är. Han slog ihop med en mås eller nått liknande som mosa kåpan lite.
 

sandstream

Guest
Victor skrev:
Det är ju knappast en hemlis vem Mr X är. Han slog ihop med en mås eller nått liknande som mosa kåpan lite.
Jag kan gissa vem det är men så länge man inte vet säkert så kan det ju kanske vara..... Bosse Bildoktorn? :3freak
 

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
Silwer skrev:
Var läser du att jag är bäst på att tygla fuckon?:lol

Ser ingen anledning alls till att ringa folk man diskuterar med på forumet, då går det lite långt.

Forum är forum, släpp saken.

Jag har fått en bra skörd med arga PM från GR fansen tidigare kan jag säga, nåt förjävligt vad folk kan bli sura för tat man inet tycker som dem.

Den här gillar jag
Silwer skrev:
Undanber mig löjliga fanboy inlägg, tack.
En dag kanske du kan tänka själv du med.

Silwer skrev:
iofs förstår jag att fuckona inte tycker det är nåt häftigt om det inte är några polisbilar som krockar och allmänt farliga beteenden.

Silwer skrev:
Du kan väl ha telefonkö för fuckona i stället de är säkert mer intresserade av den nya rullen.

Silwer skrev:
jag kan säga att folk kan ändra inställning fort som fan, när de märker tex att de där jävla idioterna på hojjar kanske inte alls betedde sig som dårar, eller raggarjävlarna var trevliga osv.

Tycker det känns som att detta ämnet berör dig på ett rätt så personligt plan om man ser till dina inlägg?
Då kändes det skönt när No1 bjöd in dig till telefon samtal men det passade inte. Istället skulle andra ringa...(fuckon) ?

För att citera ett inlägg som jag tycker passar rätt bra
No1 skrev:
Skrämmande är att det på detta forum finns ett antal personer som väldigt OFTA spyr galla över saker och ting utan att sakligt argumentera för det dom så gärna beklagar sig över...



Jag kikar på filmerna. Inte för attjag är ett "fan" som ngn kan tro (inga namn nämda) utan för det är stimulerande att se på. Dokusåpa och svensson liv finns överallt. Köra touring hoj o lipa över höjda premier finns inte i min värld. Jag hade sålt min själ för att få fortsätta köra på 2 hjul i stimulerande hastighet både på väg & bana för det är bannemig det bästa som finns (Bättre än 6? Ja!)

Givetvis har du en poäng ang huruvida GR visas i media & drar sporthojs folk i dåliga dager. Instämmer till fullo.
Men att man inte ska kunna få fråga en fråga utan att det ploppar upp massa ironiska inlägg och "fucko" kommentarer är tragiskt!
Spelar inte ens ngn roll huruvida man bett folk med helt andra åsikter att hålla sig utanför.
Vissa pers kan helt enkelt inte stänga "mat intaget" och tråden slutar i ngt liknande med det här som vi ser just nu.
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
sandstream skrev:
BTW: Du kommer inte att ångra ditt nick om ett tag :hihi

Nope, om/när hojköpsplanerna går i lås dödar jag detta nicket....

Superbike? öhh, ja det låter bekant....men om det var Bike eller nån uppstickare vete fan.... :va
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
sandstream skrev:
Jag kan gissa vem det är men så länge man inte vet säkert så kan det ju kanske vara..... Bosse Bildoktorn? :3freak

Ameh! Hade det varit Bosse Bildoktorn hade ju inte oljeläckaget på X2000 racet vart nåt problem.....Han hade fixat det med den medhavda lunchbananen, resåren från kalsongerna och lite vanligt vägsalt. :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Silwer skrev:
Du vi åker hoj här, han ses inte som en gud av alla, jag tror hans framfart allvarligt kan skada hur vanligt folk ser på oss, han tas tammefan jämt upp som exempel på hur vi kör.

Det fattar man givetvis inte om man sitter i Dublin, jag tycker du ska gå in på hans egna sida, tror han har ett forum där.

Grabben, jag aker HOJ jag med utan att gora 250 km/h wheelies eller umgas med "outlaws", det var bara en enkel fraga och om du hade last svaren pa de forra sidorna sa hade du sett att jag fick den besvarad. Snacka om att ha "issues" med ghostrider. Ta det lite pianissimo, sta for vad du gor med din hoj sa star de andra for vad de gor....och relalalaxxxa. :yoparty
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
Nursey skrev:
Grabben, jag aker HOJ jag med utan att gora 250 km/h wheelies eller umgas med "outlaws", det var bara en enkel fraga och om du hade last svaren pa de forra sidorna sa hade du sett att jag fick den besvarad. Snacka om att ha "issues" med ghostrider. Ta det lite pianissimo, sta for vad du gor med din hoj sa star de andra for vad de gor....och relalalaxxxa. :yoparty
På han bara! På han!

( :lol )
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Nicko@K.A.P skrev:
Vissa pers kan helt enkelt inte stänga "mat intaget" och tråden slutar i ngt liknande med det här som vi ser just nu.

Fucko.
Du kan ju själv hålla på och ringa personligen till folk och bråka om du tycker det är en bra metod, du vet allt är inte alltid som det verkar.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top