No1 skrev:Valmers, gillar inte dig för att du är den du är vilket inte är en hemlighet och för varje gång som du blandar ihop saker som jag gör på ett felaktigt sätt, kommer med FELAKTIGA påståenden så gör det att jag gillar dig än mindre...
Så min fråga till dig är om du är ute efter något som jag inte förstått. tex skapa ett problem som inte borde finnas eller något annat då det enda du gör hela tiden är att skapa en irritation likt en besvärlig mygga...
Snälla Valmers, för allas forsatta glädje så ber jag dig nu vänligen att lämna mig och det jag tar mig för i fred då inget gott kommer ut av det som nu pågår, du ogillar mig och för det jag står för vilket ALLA vid det här laget vet varför fortsatta påhopp & påståenden undanbes...
Patrik,
SWT Racing...
Halleluja. Förbered dig på hot-PM.2ono skrev:Mr No1,GR eller patrick eller vad du vill kalla dig för framstår mer och mer som en individ med beteendestörningar som ofta sätter igång konflikter och skapar myter med lögner och skrönor.
Ditt mönster av ansvarslöshet och antisociala beteende visar sig genon att du inte kan anpassa dig till gängse sociala normer och säljer dina kriminella handlingar som underhållning.
Du verkar vara irritabel och aggressiv samt impulsiv och ringaktar sanningen med upprepat ljugande och användande av flera namn för egen lust eller vinnings skull.
Du är totalt vårdslös med avseende på egen och andras säkerhet.
Dags att slå hål på din myt , stå upp och va en person och tala inte om dig själv som flera personer du framstår som en ganska enkel kille med för mycket hår på bröstet.
valmers skrev:Halleluja. Förbered dig på hot-PM.
Du står bakom ett påstått försök till trafiksäkerhetsarbete, i form av en film som skall släppas "world wide".No1 skrev:Valmers, gillar inte dig för att du är den du är vilket inte är en hemlighet och för varje gång som du blandar ihop saker som jag gör på ett felaktigt sätt, kommer med FELAKTIGA påståenden så gör det att jag gillar dig än mindre...
Så min fråga till dig är om du är ute efter något som jag inte förstått. tex skapa ett problem som inte borde finnas eller något annat då det enda du gör hela tiden är att skapa en irritation likt en besvärlig mygga...
Snälla Valmers, för allas forsatta glädje så ber jag dig nu vänligen att lämna mig och det jag tar mig för i fred då inget gott kommer ut av det som nu pågår, du ogillar mig och för det jag står för vilket ALLA vid det här laget vet varför fortsatta påhopp & påståenden undanbes...
Patrik,
SWT Racing...
Jaså, igen?No1 skrev:Och så rann bägaren över, stort grattis Valmers...
Patrik,
SWT Racing...
Jag har frågat om detta redan, men inget svar.valmers skrev:Du står bakom ett påstått försök till trafiksäkerhetsarbete, i form av en film som skall släppas "world wide".
Du står bakom produktionen och marknadsföringen av Ghost Rider-filmerna.
Vad är det jag har blandat ihop?
sgtpepper skrev:Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.
G-MAN skrev:var ni mobbade i skolan och vill ta ut detta på No1 eller?
Sluta med detta snacket nu för fan...
Eller är ni så avundsjuka eller?
Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?G-MAN skrev:var ni mobbade i skolan och vill ta ut detta på No1 eller?
sgtpepper skrev:Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.
Jag ställer mig också bakom, men har inte lust att delta i ett ordkrig som inte leder till något.sgtpepper skrev:Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|