Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
No1 skrev:
Valmers, gillar inte dig för att du är den du är vilket inte är en hemlighet och för varje gång som du blandar ihop saker som jag gör på ett felaktigt sätt, kommer med FELAKTIGA påståenden så gör det att jag gillar dig än mindre...

Så min fråga till dig är om du är ute efter något som jag inte förstått. tex skapa ett problem som inte borde finnas eller något annat då det enda du gör hela tiden är att skapa en irritation likt en besvärlig mygga...

Snälla Valmers, för allas forsatta glädje så ber jag dig nu vänligen att lämna mig och det jag tar mig för i fred då inget gott kommer ut av det som nu pågår, du ogillar mig och för det jag står för vilket ALLA vid det här laget vet varför fortsatta påhopp & påståenden undanbes...

Patrik,
SWT Racing...

:klappar Bra skrivet

MC Doktorn

Guest
Mr No1,GR eller patrick eller vad du vill kalla dig för framstår mer och mer som en individ med beteendestörningar som ofta sätter igång konflikter och skapar myter med lögner och skrönor.
Ditt mönster av ansvarslöshet och antisociala beteende visar sig genon att du inte kan anpassa dig till gängse sociala normer och säljer dina kriminella handlingar som underhållning.
Du verkar vara irritabel och aggressiv samt impulsiv och ringaktar sanningen med upprepat ljugande och användande av flera namn för egen lust eller vinnings skull.
Du är totalt vårdslös med avseende på egen och andras säkerhet.

Dags att slå hål på din myt , stå upp och va en person och tala inte om dig själv som flera personer du framstår som en ganska enkel kille med för mycket hår på bröstet. :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
2ono skrev:
Mr No1,GR eller patrick eller vad du vill kalla dig för framstår mer och mer som en individ med beteendestörningar som ofta sätter igång konflikter och skapar myter med lögner och skrönor.
Ditt mönster av ansvarslöshet och antisociala beteende visar sig genon att du inte kan anpassa dig till gängse sociala normer och säljer dina kriminella handlingar som underhållning.
Du verkar vara irritabel och aggressiv samt impulsiv och ringaktar sanningen med upprepat ljugande och användande av flera namn för egen lust eller vinnings skull.
Du är totalt vårdslös med avseende på egen och andras säkerhet.

Dags att slå hål på din myt , stå upp och va en person och tala inte om dig själv som flera personer du framstår som en ganska enkel kille med för mycket hår på bröstet. :)
Halleluja. Förbered dig på hot-PM.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
No1 skrev:
Valmers, gillar inte dig för att du är den du är vilket inte är en hemlighet och för varje gång som du blandar ihop saker som jag gör på ett felaktigt sätt, kommer med FELAKTIGA påståenden så gör det att jag gillar dig än mindre...

Så min fråga till dig är om du är ute efter något som jag inte förstått. tex skapa ett problem som inte borde finnas eller något annat då det enda du gör hela tiden är att skapa en irritation likt en besvärlig mygga...

Snälla Valmers, för allas forsatta glädje så ber jag dig nu vänligen att lämna mig och det jag tar mig för i fred då inget gott kommer ut av det som nu pågår, du ogillar mig och för det jag står för vilket ALLA vid det här laget vet varför fortsatta påhopp & påståenden undanbes...

Patrik,
SWT Racing...
Du står bakom ett påstått försök till trafiksäkerhetsarbete, i form av en film som skall släppas "world wide".
Du står bakom produktionen och marknadsföringen av Ghost Rider-filmerna.

Vad är det jag har blandat ihop?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
valmers skrev:
Du står bakom ett påstått försök till trafiksäkerhetsarbete, i form av en film som skall släppas "world wide".
Du står bakom produktionen och marknadsföringen av Ghost Rider-filmerna.

Vad är det jag har blandat ihop?
Jag har frågat om detta redan, men inget svar.
Jag ville bara veta hu det kombineras rent allmänt.

Men då är man tvungen att ringa honom som sagt, så gör det du.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
var ni mobbade i skolan och vill ta ut detta på No1 eller?
Sluta med detta snacket nu för fan...
Eller är ni så avundsjuka eller?

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
sgtpepper skrev:
Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.

:tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
G-MAN skrev:

Så är det nog inte.Klart som fan folk vill ha en förklaring,om det skulle vara på det viset så har ju dubbelDUBBELmoralen fått ett ansikte.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
G-MAN skrev:
Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
G-MAN skrev:

håller med.. om ni nu tycker att han är så dum varför fortsätter ni tjata? det enda ni gör är ju fan o göra pr för kommande filmer..
är ju verligen samma folk som är inne i varenda tråd o försöker visa sig duktiga med tafatta försök på tillrättavisingar och pekpinnar.

tror ni att världen blir bättre av det? verkar så ibland

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
G-MAN skrev:

Så du tycker det är rätt att riskera andras liv bara för att man själv inte har något i huvudet att förlora?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
sgtpepper skrev:

Makar du lite på dig är du bussig sergeanten, så jag också får plats på samma bänk?

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
sgtpepper skrev:
Jag ställer mig också bakom, men har inte lust att delta i ett ordkrig som inte leder till något.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept