Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jaha!

:hej (japp, skriver pa engelsk dator, ha overseende plz) Eftersom jag startade traden och det blev ett jakla liv i ladan efter det sa vill jag bara saga detta.Jag har bara sett snuttar av GR och andra traffikanters sakerhet var nog det forsta jag tankte pa. Det hade darfor varit intressant att fa insyn i hur detta planeras i GR filmerna? Sa jag haller med 2ono, Red Baron, Silwer (aven om grabben inte har de artigaste sattet mot folk) mfl da de vill ha svar pa denna fragan. Om detta ar ngt som inte tas hansyn till sa skapar det en hel del fragor om moral etc. Och grabbar, sag aldrig att tjejer bitchar varre an killar, ni e precis lika bra !! :jisses
Skal :öl (the Guinness awaits)
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Nursey skrev:
:hej (japp, skriver pa engelsk dator, ha overseende plz) Eftersom jag startade traden och det blev ett jakla liv i ladan efter det sa vill jag bara saga detta.Jag har bara sett snuttar av GR och andra traffikanters sakerhet var nog det forsta jag tankte pa. Det hade darfor varit intressant att fa insyn i hur detta planeras i GR filmerna? Sa jag haller med 2ono, Red Baron, Silwer (aven om grabben inte har de artigaste sattet mot folk) mfl da de vill ha svar pa denna fragan. Om detta ar ngt som inte tas hansyn till sa skapar det en hel del fragor om moral etc. Och grabbar, sag aldrig att tjejer bitchar varre an killar, ni e precis lika bra !! :jisses
Skal :öl (the Guinness awaits)
Guinness !!! Då ska jag jeflar i mig kontra med en stor Tyrconnell !
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Nursey skrev:
Ja, men underhallande samtidigt. Onskar bara att jag hade bredband, det har tagit HELA jakla kvallen att kolla igenom svaren zzzzzzzzzzzzzzz :lol
Godnatt kram
:rofl Godnatt själv.

PS. Min Tyrconnell var slut, jag får nöja mig med en tioårig Bushmills istället :)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
RedBaron skrev:
:rofl Godnatt själv.

PS. Min Tyrconnell var slut, jag får nöja mig med en tioårig Bushmills istället :)
BUShMILLS!? Jag har varit pa Bushmills bryggeri (eller vad sager man om Virre?) och druckit "fran kallan", det ligger nan timme fran var jag bor. Morsan har en staende order pa Bushmills varje gang man kommer hem :hihi
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Nursey skrev:
BUShMILLS!? Jag har varit pa Bushmills bryggeri (eller vad sager man om Virre?) och druckit "fran kallan", det ligger nan timme fran var jag bor. Morsan har en staende order pa Bushmills varje gang man kommer hem :hihi
Bryggeri eller destilleri säger man. Jag till hör den udda procenten som föredrar Irländsk virre framför skotsk.

Skål !
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tack, det är glädjande.
sgtpepper skrev:
Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.
darth_igel skrev:
abstruse skrev:
Makar du lite på dig är du bussig sergeanten, så jag också får plats på samma bänk?
RedBaron skrev:
Jag ställer mig också bakom, men har inte lust att delta i ett ordkrig som inte leder till något.
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Nursey skrev:
Vet ngn om ghostrider filmar fortfarande? Finns det en ghostrider 3? Folk har i Dublin alskar honom och vill veta mer om honom. Please beratta, kram nursey :)
Vafan snackar ni om?! Hon ställer en fråga och får inte ett enda vettigt svar på 16 sidor. :kocko

Nursey: De har avslutat filmandet och är i post-production fas, vilket innebär att de klipper, färglägger/korrigerar och lägger till effekter med mera. De har inte släppt någon officiell trailer ännu och datumet är inte satt men beräknas till 2006; förmodligen sommaren. Så dina vänner i dublin kan fortsätta läsa magazin från marvel ett tag till och hålla ögona öppna.

Det diskuteras även här. -> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79040.



:rolleyes:
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
morlock skrev:
Vafan snackar ni om?! Hon ställer en fråga och får inte ett enda vettigt svar på 16 sidor. :kocko

Nursey: De har avslutat filmandet och är i post-production fas, vilket innebär att de klipper, färglägger/korrigerar och lägger till effekter med mera. De har inte släppt någon officiell trailer ännu och datumet är inte satt men beräknas till 2006; förmodligen sommaren. Så dina vänner i dublin kan fortsätta magazin från marvel ett tag till och hålla ögona öppna.

Det diskuteras även här. -> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79040.



:rolleyes:
Tack sa mycket :banana :tummenupp :) Kraaam
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
sgtpepper skrev:
Eftersom småkillarna utan körkort mangrant ställer sig bakom trafiksäkerhetsförespråkaren och flagranta-trafikbrotts-utövaren No1 så tänkte jag bara kort meddela mitt stöd till Valmers, 2ono och Silwer. Kämpa på om ni orkar, men det är nog som att dunka huvudet mot en vägg, dumhet är inget man kan diskutera bort.

*bygger en bänk till, bredvid den första bänken, och sätter mig ned*



Edit; och går och köper lite öl!
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
No1 skrev:
Silwer...

Som sagt så har jag svårt att döpa en grupp människor till namn likt moppefuckon mm bara för att dom har ett intresse eller gillar något som jag själv inte gillar... :7peta

Och jag är beredd att sätta min ena testikel på att du underbara :rolleyes: Silwer en gång i tiden själv skulle passat in i bland dom personer som du så fint kallar moppefuckon eller vill du komma och påstå att du blev vuxen på en gång från 8-9 års ålder... :rofl

Sen vill jag minnas (kan ha fel :rolleyes: och då ber jag självklart om ursäkt) att du har en förmåga att bryta mot hastighets begränsningarna i trafik och därför åtminstonde vart av med kk 2 gånger... :rofl

Men för att återgå till det jag ville med detta inlägg så skulle jag vilja bryta mot min instälning att aldrig försöka kalla andra personer/medborgare för öknamn pga av deras intresse/sätt att uppträda mm, men för dig och Valmers är jag beredd att göra ett undantag!! :tummenupp

Härmed så utnämner jag dig till hedersmedlem & ordförande i föreningen DATAFUCKON, personer som gömmer sig bakom en dataskärm med ett intresse att göra personliga påhopp utan att våga prata om dem...
(och tar du kontakt med Valmers så ställer han sig säkert possitiv till att bli medlem nr 2 :hihi )

Mvh,
Ett moppefucko,
SWT Racing...
Ha ha ha... :tummenupp :tummenupp
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
No1 skrev:
Silwer...

Som sagt så har jag svårt att döpa en grupp människor till namn likt moppefuckon mm bara för att dom har ett intresse eller gillar något som jag själv inte gillar... :7peta

Och jag är beredd att sätta min ena testikel på att du underbara :rolleyes: Silwer en gång i tiden själv skulle passat in i bland dom personer som du så fint kallar moppefuckon eller vill du komma och påstå att du blev vuxen på en gång från 8-9 års ålder... :rofl

Sen vill jag minnas (kan ha fel :rolleyes: och då ber jag självklart om ursäkt) att du har en förmåga att bryta mot hastighets begränsningarna i trafik och därför åtminstonde vart av med kk 2 gånger... :rofl

Men för att återgå till det jag ville med detta inlägg så skulle jag vilja bryta mot min instälning att aldrig försöka kalla andra personer/medborgare för öknamn pga av deras intresse/sätt att uppträda mm, men för dig och Valmers är jag beredd att göra ett undantag!! :tummenupp

Härmed så utnämner jag dig till hedersmedlem & ordförande i föreningen DATAFUCKON, personer som gömmer sig bakom en dataskärm med ett intresse att göra personliga påhopp utan att våga prata om dem...
(och tar du kontakt med Valmers så ställer han sig säkert possitiv till att bli medlem nr 2 :hihi )

Mvh,
Ett moppefucko,
SWT Racing...
:rofl :klappar :rock
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Det är fortfarande en gåta hur GR filmer kombineras med trafiksäkerhetsarbete.

Nog för att jag förstår varför det inte besvaras, tråkit bara att så många puckon aldrig tänker efter någonsin.

Men som vanligt på SH så är de som betalar sin föräkring själv, eller låter bli att skryta så förbannat om hur jävligt de kör, som inte profiterar genom brottsliga handlingar (undantaget hojtjuvar för de ska skjutas)dessa är bovarna som alla ska ge sig på och skratta åt för annars är man inte häftig.

Hur många förbannade idiotinlägg har inte No1 skrivit förr? allt från reklam till hot, men då är det tyst som i graven hos puckona.

Med det så avslutar jag min medverkan i tråden iaf, 15000 läsningar.
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Silwer skrev:
Det är fortfarande en gåta hur GR filmer kombineras med trafiksäkerhetsarbete.

Nog för att jag förstår varför det inte besvaras, tråkit bara att så många puckon aldrig tänker efter någonsin.

Men som vanligt på SH så är de som betalar sin föräkring själv, eller låter bli att skryta så förbannat om hur jävligt de kör, som inte profiterar genom brottsliga handlingar (undantaget hojtjuvar för de ska skjutas)dessa är bovarna som alla ska ge sig på och skratta åt för annars är man inte häftig.

Hur många förbannade idiotinlägg har inte No1 skrivit förr? allt från reklam till hot, men då är det tyst som i graven hos puckona.

Med det så avslutar jag min medverkan i tråden iaf, 15000 läsningar.
Hur går det ihop? Då får ju fuckona skjuta No1? :va
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Oaktat diskussionen som sådan, vilken har gått förut med liknande resultat, så kan man inte annat än förundras över grs lilla svans av fans. Efter en hel rad inlägg fulla med flinosar, personangrepp, utropstecken och lite allmänt blajjande så kan man ju inte annat än undra över om hellmoppers.com bestämt sig för att invadera SH. Eller kanske epatraktor.nu...

Den enda på grs "sida" som faktiskt producerar text är ju no1...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top