Aleksander
................
Nej, faktiskt inte du...valmers skrev:Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?
Nej, faktiskt inte du...valmers skrev:Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?
Precis, världen blir nog bättre om alla skiter i allt. Nu ska jag ut och slå ned pensionärer.ozto skrev:håller med.. om ni nu tycker att han är så dum varför fortsätter ni tjata? det enda ni gör är ju fan o göra pr för kommande filmer..
är ju verligen samma folk som är inne i varenda tråd o försöker visa sig duktiga med tafatta försök på tillrättavisingar och pekpinnar.
tror ni att världen blir bättre av det? verkar så ibland
Grattis ! Du har precis dragit upp "Den Svenska Avundsjukan" på plats fyra på floskeltoppen. Nedpetad blev "Äh du vet, när man kört så mycket som jag så har man full koll fast det går inihelvetes fort".G-MAN skrev:var ni mobbade i skolan och vill ta ut detta på No1 eller?
Sluta med detta snacket nu för fan...
Eller är ni så avundsjuka eller?
Kör du via Öresundsbron ?No1 skrev:Nänä, I NATT går den mot Tyskland och ingen annan stans...
Patrik,
SWT Racing...
valmers skrev:Precis, världen blir nog bättre om alla skiter i allt. Nu ska jag ut och slå ned pensionärer.
Jag förstår att det är omöjligt att svara på den frågan.No1 skrev:Försent Valmers, försent...
Patrik,
SWT Racing...
Köper du ett flak öl till mig på vägen hem?No1 skrev:Nänä, I NATT går den mot Tyskland och ingen annan stans...
Patrik,
SWT Racing...
Halleluja!Silwer skrev:Du det här forumet är flat nog ändå, aldrig några diskussioner som är nåt tycker jag.
Dra på lite för fan, om alla som möjligen har nån åsikt åt ett annat håll håller käft jämt så blir det ju inget kul trådar alls.
Silwer skrev:köp en hoj, så kan du skriva din åsikt här sen.
valmers skrev:Du förstår nog inte så mycket än. Seså, hade du inte en No Fear-dekal som du skulle klistra fast på MT5:an?
Vad fan ska jag svara då? Som man frågar får man svar.cleaner skrev:Alltså vad har ni två för problem ?
Fucko hit fucko dit, pucko hit o pucko dit ?
Ska ni diskutera så diskutera, håll inte på med att hoppa på
folk till höger och vänster.
Kan ni inte svara på annat sätt så behöver ni inte svara alls.
pucko skrev:pucko hit o pucko dit ?
Blanda inte in mig i detta
pucko skrev:pucko hit o pucko dit ?
Jag funderar på att byta nick till "och", om det nu inte är upptaget, så kan jag också göra sånna inläggpucko skrev:pucko hit o pucko dit ?
Annars är Ghostrider ledigt...sandstream skrev:Jag funderar på att byta nick till "och", om det nu inte är upptaget, så kan jag också göra sånna inlägg
sandstream skrev:Jag funderar på att byta nick till "och", om det nu inte är upptaget, så kan jag också göra sånna inlägg
RedBaron skrev:Annars är Ghostrider ledigt...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|